FANDOM

Elsőosztályú közlegény az USCM-ben. A Spears dandártábornok irányította 3. Bázison szolgál 500 más katonával. Mivel Spears úgy gondolja, hogy a Földet csak alienekkel lehet visszaszerezni, a katonákból hamarosan keltető lesz.

Szökés

Amikor a USS American hajó landol, már csak 200 katona él. Magruder és két társa (Sean J. Peterson és Wolfgang R. Renus) elhatározzák, hogy megszöknek és a 4-5 napra található civil bázison szereznek egy hajót, amivel elmenekülhetnek. Nehezen összeszerzik az élelmet és elindulnak, az utolsó megbeszélést az egyik WC-ben tartják, 06:30-kor. Leütnek egy őrt a zsilipajtónál és ellopnak egy terepjárót (a bázis zsilipajtajánák zárszerkezetét Magruder oldja fel).

Nem várt fordulat

Spears azonban előre tud a tervről, ezért egy szakasz katonával a civil bázisra megy. Négy nap múlva a dezertőrök megérkeznek, de rá kell jönniük, hogy a helyet alienek lakják. Az idegenek támadásakor Magruder testére sav kerül. Két társa gyorsan meghal miközben Magruder menekül. Megöl egy alient, de a sav szétmarja a lábait és kezeit. Egy biztonságosnak vélt helyen találkozik Spearssel, aki két rohamosztagost megparancsol, hogy dobják az alienek elé. Magruder hiába könyörög, végül az idegenek elé dobják.

Felszerelés

Előfordulás