FANDOM

Dél-Texasban él mielőtt a Ryushira kerül mint Ackland egyik munkása, a bolygón férjével él együtt a 22. század végén.

Furcsa lények

Mikor a Dolarhyde pár napra van a bolygótól, Roth néhány furcsa lényt talál a rhynthek körül (több döglött arctámadó). 30 rhynth furcsán viselkedik, emiatt felhívja Acklandot. A férfi 04:15-kor ér ki az AJ-jával és megnézi a lényeket. Ackland rábeszéli a nőt, hogy dr. Kear Rovennek hazudja azt, hogy az Iwa Georga kanyonban találta a lényeket (távol Ackland jószágaitól).

Bajban

Este a Dolarhyde megérkezik és lezajlik az ünnepség. Másnap Roth a kutyájával, Creeppel van a szabadidőközpontban, mikor Machiko Noguchi és Hiroki Shimura kikérdezik őt. Roth mindent bevall, de hajlandó vállalni a felelősséget Roven eltűnéséért (a férfi azóta sem tért vissza a kanyonból). Acklandhoz mennek, aki először is mindent Rothra kenne, de később megtörik és bevallja, hogy ő áll az egész ügy mögött.

Roth dühös Acklandra, fel is mond, többet nem hajlandó neki dolgozni. A Roven keresésére kiküldött gravkopter megérkezik, ám nem a férfit, hanem Dachande eszméletlen testét hozzák be. Ezt a négy ember látja, ami kellemetlen, hogy a megérkező Bobby Sheldon szerint ilyen lények ölték meg a családját.

Ostrom

Két órával később Machiko a gyűlésen elmondja a védelmi tervet, a fegyveresek felállását stb. A predatorok és alienek harca a sötétedés idején teljesedik ki. Jame, bár biztonságban van a többi fegyvertelen emberrel, ideges, mert ismeretlen lények ölik egymást a kolónián.

Úgy tűnik, hogy ennél rosszabb már nem lehet, Hiroki meghal, Machiko emiatt pedig 20 percig elzárkózik a többiek elől. Mikor Machiko megjelenik felfegyverkezve és felszerelkezve, némi reményt önt az emberekbe. Jame örömmel adja neki a légrobogója kulcsait, bár inkább ő is a nővel tartana.

Várakozás

Machiko terve működik, a kiengedett rhynth csorda legázolja a yautják és xenok csoportjait, ezzel esélyt adva a telepeseknek, hogy a járműveikkel a nyílt sivatagba mehessenek. Az emberek itt várakoznak, amíg az USCM meg nem menti őket. Eltelik az éjszaka, Roth egészen hajnalig ad őrséget pár emberrel együtt. A Noguchit gyalázó Acklandnak beszól, a nagydarab férfi pedig végleg befogja a száját.

Ezen a napon csatlakozik hozzájuk Machiko, aki Dachandéval együtt végzett az alienekkel (az egész kolónia elpusztul a Dolarhyde rakományával együtt). A tengerészgyalogság csak két hónap múlva ér ki, az embereket elviszik (Machiko kivételével, mert ő marad). Jame és férje a Rigel szektorban kezdenek új életet, a kutyájuk nélkül, mert hálából Noguchinak adják.

Előfordulás