FANDOM

2212 január 13-án születik meg New Dublinban (Proxima Colony, 679-es szektor). A Floridában levő Berkeley Egyetemen végez mikrobiológiából (Bachelor of Sciences díját kap). A Stanford Egyetemen már asztropszichológiából végez (Master of Sciences díját kapva). Utolsó egyeteme Oxfordon van, ahol xenobiológiából végez (Doctor of Philosophy címet kapva).

Alienek

14 éves korában találkozik egy aliennel, az eredmény: Jack majdnem meghal, de sikerül megmenteni, testének 60%-a szintetikus, 30%-a állati, a maradék 10% csak emberi, illetve később skizofrén lesz némi paranoiával. Az eset után csodásnak tartja az alieneket, vágya, hogy megint láthasson egyet élőben. Tudományos tisztként kerül a USS Sheridanra, ami terraformálást végez. IQ-ja jóval meghaladja másokét (221-es IQ-ja van), de a többiek furának tartják, a csapat leggyengébb láncszeme, akire bajban nem lehet számítani.

Beteljesült vágy

2257-ben a B54C bolygón levő telepre szállnak le, hogy kivizsgálják az S.O.S. okát. Kiderül, hogy az alieneken végeztek kutatásokat, de a lények elszabadultak. A csapat kideríti az állomás titkait és gyorsan elhagyja a bolygót, mivel egy pilóta hajó készül hogy felrobbantsa a planétát. A csapat néhány túlélővel egy másik hajóval hagyja el a helyet (mivel Church ellopta a Sheridant). Jack a küldetés alatt nem hátráltatta a csapatot mint ahogy arra a többiek számítottak volna.

Galéria

Előfordulás