Advertisement

Nem mindennapi tengerészgyalogos. 2179-ben részt vesz az Extermination hadműveletben, aminek célja az LV-426-on levő alienek kiirtása. Whistler címzetes őrvezetőként érkezik meg a bolygóra és ő lesz a hadművelet legnagyobb hőse.

A bevetés

A USS Diomosból kireppennek az UD-4 gépek, fedélzetükön APC-k. Hadley's Hope furcsa mód épségben van, bár némileg átalakítva. A tengerészgyalogosok behatolnak az objektumba, ekkor veszi kezdetét a harc az alienek ellen. Whistler és társai átharcolják magukat egy hosszú folyosón, a túlerő ellen az étkező szellőzőin keresztül menekülnek el. A katonák a szabadba kijutva új ellenséggel találják szembe magukat: a Weyland-Yutani védelmi rendszere detektálta őket, így golyózáport zúdítanak a katonákra. Whistler menti meg a helyzetet, kiiktatva a lövegeket.

A bőrnyakúak később egy raktárba mennek kivizsgálni a mozgásjeleket. Alienek fogadják a katonákat, akik megint felveszik a harcot. Whistler a konténerek között haladva feljut az adminisztrációs terembe, ahol harci androidokkal találja magát szembe. Visszatérve a konténerek közé, Whistler megküzd és kiiktat egy P-5000-res géppel (az egyik karján M56 Smartgun van).

A tengerészgyalogosok találnak egy titkos szervizalagutat, egy APC és egy teherautó indul el rajta keresztül, hogy felfedezzék mi van a végén. Whistler a teherautó hátulján adja a tűzfedezetet a támadó alienek ellen, legalábbis míg az utat a vastag fészekfal el nem torlaszolja. A bőrnyakúak kénytelen gyalog tovább haladni, miközben szüntelenül kapják a támadást.

Éjjellátókat használva sikerül továbbküzdeniük magukat, az itt levő W-Y munkásokat már nem tudják megmenteni. Az egység elér egy szakadékhoz, aminek mélyéről egy röpképes idegen tör elő. Whistler legyőzi a bestiát és társaival együtt lemegy a lifttel.

Egy illegális W-Y kutatótelep tárul a szemük elé. Whistlerék elpusztítják az alien mintapéldányokat is a beszabadult idegenekkel együtt. A káoszban harci androidok, alienek és tengerészgyalogosok ölik egymást, miközben Whistler eljut a királynőhöz, amivel hosszú harcot vív és sikerül legyőznie, de nem megölnie. A tengerészgyalogos egy felvonóval jut a felszínre még mielőtt a telep felrobbanna, mindeközben a királynő próbálja elkapni. Whistler eléri az egyik UD-4 gépet és túlélő társaival elhagyja a bolygót.

Ismeretlen végzet

A hadművelet sikeres, viszonylag kevés katona élete árán sikerült megtisztítani a bolygót. Azonban az egyik Conestogára tartó UD-4 tetején jó 10 alien is utazik, amiről senki sem tud. A USS Diomosról több információ nincs.

Eredményesség

Whistler a harcok során főként az M41A Pulse Riflet használta, néha meg az M240 Incinerator Unitot és pár gránátot. Bajtársait amennyire tudta védte, de így is előfordult, hogy későn tudott nekik segítséget nyújtani. A harcok alatt megölt egy röpképes idegent, elintézett egy P-5000-rest, 10 löveget és 41 harci szintetikust. Ehhez hozzájön 318 warrior, 50 tojás, 136 arctámadó, 78 mellkasrobbantó és 45 alien leech.

Felszerelés

  • Gránátok

Előfordulás

Advertisement