FANDOM

Nem mindennapi tengerészgyalogos. 2179-ben részt vesz az Extermination hadműveletben, aminek célja az LV-426-on levő alienek kiirtása. Whistler címzetes őrvezetőként érkezik meg a bolygóra és ő lesz a hadművelet legnagyobb hőse.

A bevetés

A USS Diomosból kireppennek az UD-4 gépek, fedélzetükön APC-k. Hadley's Hope furcsa mód épségben van, némileg átalakítva. A tengerészgyalogosok behatolnak, ekkor veszi kezdetét a tűzharc az alienek ellen. Whistler és társai átharcolják magukat egy hosszú folyosón, az étkező szellőzőin át kereket oldanak a túlerő elől. A szabadba kijutva a Weyland-Yutani védelmi rendszerével kerülnek szembe, amit Whistler megsemmisít.

A bőrnyakúak egy raktárba mennek kivizsgálni a mozgásjeleket. Az alienek fogadják a katonákat, akik megint felveszik a harcot. Whistler a konténerek között haladva feljut az adminisztrációs terembe, ahol harci androidokkal találja magát szembe. Visszatérve a konténerek közé, Whistler megküzd egy P-5000-res géppel (az egyik karján M56 Smartgun van).

A katonák találnak egy titkos szervizalagutat, egy APC és egy teherautó indul el rajta. Whistler a teherautó hátulján adja a tűzfedezetet a támadó alienek ellen. A tengerészgyalogosok gyalog kénytelenek tovább menni, mert a fészekfal megakadályozza a járműveket a továbbhaladásban. Éjjellátókat használva sikerül továbbküzdeniük magukat, az itt levő W-Y munkásokat már nem tudják megmenteni. Elérnek egy szakadékhoz, ami mélyéről egy röpképes idegen jön elő. Whistler legyőzi a bestiát és társaival együtt lemegy a lifttel.

Az illegális W-Y kutatótelep tárul a szemük elé. Whistlerék elpusztítják a mintapéldányokat is a beszabadult idegenekkel együtt. A káoszban harci androidok, alienek és tengerészgyalogosok ölik egymást. Whistler eljut a királynőhöz, amivel hosszú harcot vív és sikerül legyőznie, de nem megölnie. Whistler egy felvonóval jut fel a felszínre még mielőtt a telep felrobban, mindeközben a királynő próbálja elkapni. Whistler eléri az egyik UD-4 gépet és túlélő társaival elhagyja a bolygót.

Ismeretlen végzet

A hadművelet sikeres, viszonylag kevés katona élete árán sikerült megtisztítani a bolygót. Azonban az egyik UD-4 gépen 10 warrior is utazik, amiről senki sem tud.

Eredményesség

Whistler a harcok során főként az M41A Pulse Riflet használta, néha meg az M240 Incinerator Unitot és pár gránátot. Bajtársait amennyire tudta védte, de így is előfordult, hogy későn tudott nekik segítséget nyújtani. A harcok alatt megölt egy röpképes idegent, elintézett egy P-5000-rest, 10 löveget és 41 harci szintetikust. Ehhez hozzájön 318 warrior, 50 tojás, 136 arctámadó, 78 mellkasrobbantó és 45 alien leech.

Felszerelés

  • Gránátok

Előfordulás