FANDOM

Bruno Borgia felesége és Hunter Borgia anyja. 1930-ban hozza világra fiát New Way Cityben, azon a napon, amikor egy bandaháború tör ki és amiben egy predator is részt vesz.

Az örök élet titka

A yautja levadássza Brunot és a fejét Isabellanak mutatja meg. Isabella szembe lövi a yautját, arra kényszerítve, hogy elmeneküljön, hátrahagyva felszerelése egy részét. Isabellát és Huntert Scarface vérre áztatja, aminek köszönhetően fizikailag erősebbek lesznek és hosszabb életűek. Nem sokkal később a város elpusztul a predator hajójának robbanásakor. Isabella áll a túlélők élére és felépítik Neonopolist, ahol a Borgia Industries lesz a vezető cég. Mikor már nem tud járni, fia létrehoz neki egy olyan tartályt, amin keresztül lehet irányítani a várost, Isabella új neve ettől kezdve ANYA.

MOTHER

2030-ban Scarface visszatér és a Borgia Toronyban újra találkoznak. Scarface egy fészeknyi idegenen keresztülharcolva magát elpusztítotja a generátor négy hűtőrendszerét, így Isabella energiamezője eltűnik. Visszatérve a tartályhoz, látszódik annak a nyoma, hogy a xenok sikertelenül meg akarták támadni. Isabella bevallja Scarfacenak, hogy nélküle Hunter nem lenne az aki most (a nő vonzódik a predatorokhoz). A yautja a fegyverével átszúrja a nőt, véget vetve a hosszúra nőt életének.

Felszerelés

  • Revolver

Galéria

Előfordulás