FANDOM

Röviden ICC. A rakományokat, illetve a kolonizálásokat felügyelő szervezet (bár utóbbit az Extrasolar Colonization Administration végzi). Az egész emberiséget képviselő kormány, nevezhető a földi kormánynak is, feltehetően az ICC nevezi ki a szektorszenátorokat. A Földön kívül akár karantén alá vehetnek egész hajókat, bolygókat és állomásokat, nem beszélve arról, hogy katonai beavatkozásokat is végre tudnak hajtani. A Weyland-Yutani itt is képes beleszólni a dolgokba (pl. lefizetés).

Történelem

Az ICC megszületése szükséges volt, hiszen a kormányok és a cégek között (utóbbiak oldalán a gyarmatok álltak csatasorba) egy 5 éves háború alakult ki. A jövőbeni vérontás elkerülésére létrejött az ICC, ami a kormányok és cégek szövetsége, ők felügyelik az egész emberiséget (ettől függetlenül vannak torzsalkodások kormányok és cégek között, esetleg fegyveres konfliktusok, de ezek nem mennek át nagy kiterjedésű háborúkba). Azonban a gyarmatokat figyelmen kívül hagyják, a kormányoktól elszakadni kívánó bolygók jó része a cégek kezeibe kerül, nem kaptak önállóságot. Emiatt kitör a gyarmati háború, amit az ICC vérbe fojt.

Az ICC, vagyis az egész emberiség közös hadserege, a Colonial Marine Corps (ettől függetlenül az ICC felbérelhet PMC-seket, zsoldosokat és szabadúszókat is a piszkosabb ügyek intézésére) és a céges fegyveresek diadalokat aratnak, azonban Alexandria esetén megtorpannak, természetesen a győzelem biztos, csupán az nem, hogy mennyi katona és hadieszköz pusztul ezért el. 2179-re csupán Alexandria áll ellen a szinte korlátlan pénzzel és emberanyaggal gazdálkodó ICC-nek. Az egykor rebellis gyarmatok ebbe buktak bele, vagy katonailag nem voltak elég erősek, vagy gazdaságilag tették őket tönkre. Ugyan ellenálló sejtek maradtak, ám nem jelentenek veszélyt az ICC-re nézve.

A 2250-es években már embereket soroznak be, hogy a bolygókat gyarmatízaljak, az egyik ilyen a USS Sheridan legénysége. 2257-ben Hunter tábornok egyike az ICC parancsnokainak, ő küldi ki Anthony Crespit, hogy épüljön be, illetve szabotálja Whitekov tábornok világuralmi törekvéseit, aki a földi kormány megbuktatását tűzte ki célul.

A mérleg két nyelve

Bár az ICC agresszornak számít az elszakadni kívánó gyarmatokkal szemben, ám ezt leszámítva a szervezet beváltotta a hozzá fűzött reményeket, a cégek és kormányok között nem zajlanak háborúk, az ellentéteket a tárgyalóasztaloknál rendezik le és nem a harcmezőn, ami meg van fegyveres konfliktus, nem jelentős.

ICC kredit
Az emberiség számára közös fizetőeszközzé válik a kredit (Credit, vagy röviden C), ami szerint (2179-es árfolyam szerint) 500 Credit egyenlő egy uncia arannyal. Az űrbéli utazás 250C, legalábbis a legolcsóbb és leglassabb járat, ami fedezi az utast és annak 36 kg-os csomagját. Az ICC-ben a legalacsonyabb rendű ipari munkás is megkeresi a havi 1000C-t, az irodamunkás 1500C-t (ha meg jó a szakmájában, akár 2500C is ütheti a markát havonta). Bár az igazsághoz az is hozzátartozik hogy az ICC-ben nehezen lehet munkát váltani, ez persze kihat a munka morálra is, hiszen ha valaki utálja azt, amit csinál, nem tud egyszerűen máshová menni. Egyedül a CMC-ben szolgáló emberek fizetése alacsony, ám nekik nem kell adót, szállást, ételt, stb. fizetniük. Az ICC polgárainak vágya, eljutni Micorra, ami a megtestesült Paradicsom.

Továbbá az ICC rakja le azokat a szabályokat, amiket minden űrhajón be kell tartani a vészhelyzeti rendszereknél. Muszáj volt kitalálni valamit, mert sok esetben a hajókon nem voltak forgatókönyvek, hogy mit kell tenni különböző bajok esetén. Ezért van többek között Type 337 EEV szolgálatban az USCM és USASF Valley Forge és Conestoga hajóin.

Előfordulás