FANDOM

Ichiro

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Ázsiai

Munkahely:

USCM

Rang:

Közlegény

Halála ideje:

2231 Január 6.

Halála helye:

LV-1201, a POC és POD-ok közti átjáró

Ázsiai származású tengerészgyalogos. 2231 januárjában a USS Verloc fedélzetén szolgál közlegényi rangban.

A bevetés

A feladat utánanézni, hogy miért nincs kapcsolat az LV-1201 planétával. UD-4 géppel meg is érkezik a csapat január 6-án. A Red Teambe (egy szakasz) kerül Hall őrmester alá. Ichirón kívül Duke Morrison, Jones és Decker van az őrmester vezetése alatt. McCain őrnagy utasítására el kell érniük a POC-ot, gyalog, hiszen az UD-4 gépet javítani kell.

Harcban

Életnek semmi nyomát nem találják, mindenhol a harc jelei látszódnak. A sötét folyosók és termek csendben tátongnak, egészen addig, amíg Andrew Harrison fel nem ébreszti a több tucat warriort és runnert. Hall csapata harcba keveredik a lényekkel, aminek eredményeképpen az őrmestert elragadják a lények. Harrison egy APC-vel ér a többiek segítségére, ezzel megmentve őket.

Halál

A tengerészgyalogosok három APC-vel indulnak el a POD-ok felé. Az odavezető út egy alagúton vezet át, aminek kapui le vannak zárva. Harrison egymaga kinyit párat, de mivel egyre erősödik az alienek jelenléte, ezért pár katonát, köztük ichirót is kiküldik az APC-ből. Az alienek kihasználják, hogy a katonák nincsenek a járművek lőterében és gyorsan szétmarcangolják a katonákat.

Felszerelés

Előfordulás