FANDOM

Ázsiai hátterű tengerészgyalogos. 2231 januárjában a USS Verloc fedélzetén szolgál közlegényi rangban.

A bevetés

A feladat utánanézni, hogy miért nincs kapcsolat az LV-1201 kódjelű planétával. Január 6-án a Verloc eléri a célterületet, a katonák UD-4L géppel érnek talajt. A vihar miatt idő előtt landolnak, a gép ugyanis javításra szorul. Ichiro a Red Teambe (egy szakasz) kerül Hall őrmester alá. Rajta kívül Duke Morrison, Jones és Decker van az altiszt vezetése alatt. McCain őrnagy utasítására el kell érniük a POC-ot, amit értelemszerűen csak gyalog tudnak megtenni.

Harcban

Életnek semmi nyomát nem találják, ugyanakkor mindenhol a harc jelei látszódnak. A sötét folyosók és termek csendben tátongnak, egészen addig, amíg Andrew Harrison fel nem ébreszti a több tucat warriort és runnert. Hall csapata harcba keveredik a lényekkel, aminek eredményeképpen az őrmestert elragadják a lények. Harrison egy APC-vel ér a többiek segítségére, ezzel megmentve őket.

Halál

A tengerészgyalogosok három APC-vel indulnak el a POD-ok felé. Az odavezető út egy alagúton vezet át, aminek kapui le vannak zárva. Harrison egymaga kinyit párat, de mivel egyre erősödik az alienek jelenléte, ezért pár katonát, köztük Ichirót is kiküldik az APC-ből. Az alienek kihasználják, hogy a katonák nincsenek a járművek lőterében és gyorsan szétmarcangolják a bőrnyakúakat.

Felszerelés

Előfordulás