Advertisement

Az Idegen Megszállókat Felszámoló rövidítése. A szervezetet a Földön vetik be az alien fészkek ellen a háború végén (Föld megtisztítása). Mivel a Földön a xenok már alig vannak, ezért a katonáknak DNS-t és pempőt kell szerezniük a fészkekből a tudósoknak, akik gyógyszereket készítenek belőle. Az álmodók jelentős szerepet játszanak az I.M.F. egységeknél, lévén ők azok, akik álmaik révén behatárolják a rejtett fészkeket, amiket a katonák felszámolnak. A haderő tagjai harcedzett katonák a seregből. Egyes katonákat kiképeznek arra, hogyan öljenek meg fertőzött embereket, méregtűkkel gyors és fájdalommentes halált adnak az áldozatoknak, utána lángszórókkal hamuvá égetik őket.

Az I.M.F. egységeket szakaszokban vetik be, ha kell, akkor őket támogatja egy M-23-as tank is. Egy ismert szakasza a 69. I.M.F. Platoon, ami 2210-ben Los Angelesben tisztítja meg az egyik bank épületét.

Felszerelés

A Kamikaze Cocktail nevű harci drog (ami a hadseregben is rendszeresítve van). A katonák harci szkafanderben vannak, amiknek a sisakjában légszűrő, sisakreflektor és sisakrádió van, illetve polarizáló szűrőlemez. Előfordul néha az M-5-ös karabély a harcoknál. A savközömbösítő anyag gyakran kerül használatra, hogy a xenok vére ne jelentsen gondot.

Előfordulás

Advertisement