FANDOM

Isabella Borgia és Bruno Borgia gyermeke. 1930-ban születik meg a New Way City Városi Múzeumban, azon a napon, amikor apját Scarface a predator megöli. Anyjának sikerül egy pisztollyal annyira megsebesíteni a yautját, hogy elmeneküljön (szembe lőtte), de a zöld vére rá és fiára fröccsent. Bruno nagyon gyenge fiú volt, de hála a predator vérének erős lett.

A csúcson

Anyja többször megjegyzi neki, hogy az apja egy ragadozó volt. A Borgia család felhasználva a hátrahagyott yautja technológiát, az újjáépülő város urai lesznek. Hunternek születik egy lánya, akit Lucretia Borgianak nevez el és később Neonopolis egyik vezetője lesz. 2004 előtt Hunter jó kapcsolatban van Charles Bishop Weylanddel, mielőtt még Weyland eltűnik az Antarktisz közelében. Hunter a Földre érkező predatorokat (legalábbis Neonopolis és környéke) Hunter emberei elkapják vagy megölik és kísérletezni kezdenek rajtuk, technológiájukat pedig felhasználják, hogy a Borgia Industries javára váljon. Mikor anyja már nem képes járni, építtet neki egy kapszulát, ami rá van kötve a város elektromos rendszereire, Isabella így válik ANYÁVÁ.

Egy igazi ragadozó

Titokban kísérleteket végez magán, hogy a predator DNS a saját DNS-ével egyesülve magából egy fél predator-fél ember hibridet kreáljon. 2030-ban, amikor Scarface visszatér Neonopolisba, levadássza azokat, akik yautja technológiát használnak. Lucretia apjához menekül, aki már végzett az átalakulásával és egy hibrid vált belőle. Hunter a lányát majdnem megöli és szembeszáll a ragadozóval. Első alkalommal a laborban küzdenek meg, de Hunter nem számít arra, hogy Lucretia ronin testőrei ellene lesznek, ezért az ablakon át elmenekül. A három ember és a ragadozó egészen az épület tetejéig üldözik, ahol megküzdenek. A három ronin testőrt ugyan megöli, de Scarface túl erős neki és meghal a yautja kezei által (előtte Scarface lejátssza Isabella szavait, ahol fia gyengeségéről beszél, amik nem kis hatással vannak a legyőzött férfira). Koponyája méltó trófea lesz Scarface trófeatermében.

Galéria

Előfordulás