FANDOM

A 949-es szektorban operáló Berserker egység. Eric Izzard a parancsnok, a kommunikációs tiszt pedig Katherine Lara. Három akciós (Anton Pulaski, Wesley Acchord Teape a csaliember és Martin Jess az akciósok vezére) felett parancsnokolnak, illetve Brian Ellis MAX technikus felett. A MAX-ban levő ember neve ismeretlen.

Akciók

A USS Nemesis hajón utazik ez a Berserker egység, hogy felszámolja a fészkeket. Az egység több bevetést sikerrel végez el, csak egyetlen csaliembert vesztenek el (Mannings). Utolsó előtti bevetésük a Traonon zajlik, pár nappal később már a 949-es állomásra irányítja őket Alan Grigson. Csak Izzard tudja, hogy a W-Y Trader naplójának letöltése után fel kell robbantania az állomást a csapattal együtt, hogy ne legyenek szemtanúk. A harcban először Pulaski, utána a MAX pilótája és Teape hal meg. Izzard a fején egy arctámadóval robban fel. Csak Ellis, Jess és Lara menekül meg a robbanás elől egy siklóval. A Nemesis is az állomással pusztul el. A túlélők a Bundára kerülnek, ahol vallatni kezdik őket a napló miatt. A csapat kihasználja a zűrzavart, amit az alienek és a predatorok okoznak. Machiko Noguchi segítségével ellopnak egy yautja űrhajót és elmenekülnek, csupán a MAX marad a bolygón.

Galéria

Előfordulás