FANDOM

Az ENBT egyik űrhajója. 2058-ban a Japetusz körül található anomáliához küldik a hajót, hogy foglalja le az ENBT nevében. Sikerül is elérni a célt, de az anomáliáról átkerül pár idegen, amik megtizedelik a legénységet. A kiérkező KÁNE katonák pedig letérítik a pályájáról az űrhajót (így is elvesztettek már négy katonát az utoló xeno miatt, inkább pusztuljon az egész Hornblower, mert a KÁNE úgy sem használná). A Hornblower belekerül a Szaturnusz vonzásába (az EAE segítségével) és abban semmisül meg.

A hajóról

800 m hosszú, aki tudja a járást az egyetlen perc alatt is eljuthat az egyik végből a másikba. A hajót a Heim-burkolat gyorsítja. Leginkább gömbökkel összekapcsolt hengerek sorának néz ki, elölről lapos korongban végződik, ami kicsit oldalra áll a hengerek tengelyéhez képest, ez a hajó hídja. A híd és a vezérlő saját energiaforrással rendelkezik arra az esetre, ha valami történne a hajó elektromos rendszerével. A létfenntartó rendszer szoláris és planetáris elektromágneses energiát használ a hőmérséklet és a mesterséges gravitáció szinten tartására meg a levegőtermelésre arra az esetre, ha a belső energiaellátás kiesne.

Két leszállóegységgel bír. Ezek nyílhegyre hasonlító külalakkal bírnak, az egységeket kinyújtható, mozgatható hajtóművek egészítik ki alul.

Legénység

  • John Chang hajtóművek és Heim-berendezés működtető

A bevetést csak Ashley és Daryl éli túl.

Előfordulás