FANDOM

Honeycomb a New Eden szektor egy bolygója, amelynek atmoszférája mérgező és keserűen hideg. A 250 ezer ember (2179-ben ennyien élnek itt) éppen ezért a föld alatt rendezkedett be, a járatok tágasok és nem egy nagyobb település található meg. A települések egymáshoz közel jöttek létre, a közlekedés köztük egysínű vasúttal történik.

A New Chicago-Lobo kereskedelmi útnak hála Honeycomb nagy fejlődésen esik át. A bolygón jelentős kiszolgáló bázis és űrhajók által használt raktár van, miközben a könnyű és nehézipar megjelenik. Honeycomb legbiztonságosabb járatait különböző cégek bérlik ki, hogy egyes dolgaikat hosszú távon itt tárolják, vagy itt kezdjenek gyártásba, emiatt a bolygó amolyan űrkorszaki bankként működik. A CMC-nek nincs joga utánanézni mik is folynak a céges területeken. Honeycomb vezetőit nemigazán izgatja mi kerül a bolygóra, semmit sem szivárogtatnak ki a lezárt területekről, ahogy az sem zavarja őket, ha illegális termékek kerülnek a planétára. Az ICC nem egy csempész útvonalát követte Honeycombig, ahol aztán az áru eltűnt a Labirintusnak nevezett járatokban.

A Labirintus a földalatti világ neve, ugyanis a bolygó hatalmas kiterjedésű járatokkal rendelkezik, amiknek csak kis részét használják az emberek, a felfedezők csupán a járatok töredékét térképezték fel.

Előfordulás