FANDOM

Phillips

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

US Army

OWLF

Rang:

Tábornok

Az OWLF vezére

Az US Army egyik tábornoka (1989-re), közeli ismerőse Alan "Dutch" Schaefer, aki párszor megmenti az életét.

Az OWLF élén

Val Verde után többször is végighallgatja Dutch történetét. A megalakult OWLF élére Phillips áll, egyetlen felettese maga az USA elnöke (illetve néhány ismeretlen nagy fejes). Az OWLF feladata, hogy hagyja a predatorokat vadászni, egyszer úgy is elmennek, de ha megzavarják őket, akkor lehet tartani a megtorlástól (a predatorok természetesen nem pusztítanák ki az emberiséget, csak az OWLF gondolja ezt az ország fejeseivel együtt).

Akció

1989 nyarán a légierő radarjain különös dolgokat észlelnek, az OWLF tudja: ezek a predatorok lesznek. Ellenben még Homer sem érti, hogy miért New York City felé mennek. Phillips megteszi az ellenintézkedéseket: felhívja McComb kapitányt, hogy számítson megmagyarázhatatlan gyilkosságokra bizonyos helyeken, az áldozatok pedig fegyveresek lesznek. Illetve elmondja, hogy az ügyeket adják át az FBI-nak (ami az anyagokat az OWLF-nek küldi).

Így is lesz, másnap este (hajnali kettő) McComb már jelenti is, hogy egy rakás bandatagot gyilkoltak meg (a hullák megnyúzva és fellógatva vannak, fejek nélkül). Homer nem válaszol a kapitány kérdéseire, nem akarja, hogy a keleténél többet tudjon. A nap végén a yautják megint lecsapnak.

A másik Schaefer

Schaefer nyomozó természetesen kutakodni kezd. A tábornok személyesen találkozik vele (a West Twentieth Police Academy lőterénél, ahol a yautják rendőrökre csaptak le). Schaefert és Rasche nyomozót egy bárba invitálja, itt elmondja nekik, hogy jobb ha távol tartják magukat a gyilkosságoktól, illetve némi infót elárul a támadókról (a meleget szeretik és sportból vadásznak), de arra nem válaszol, hogy Dutch hol van, Schaefer hiába kérdezi.

Dél-Amerika

Phillips2
A nyomozópáros nem áll le, ezért Homer kénytelen elfogatni őket. A két férfit nem találni a városban, ellenben a radaron lekövethető egy yautja hajó mozgása Val Verde felé. Rasche nyomozót nem sikerül elkapni a Niagara vízesésnél, de pár nappal később New York Cityben, a Police Plaza utcáján már sikerül. A nyomozó az elkövetkező napokban házi őrizetben lesz három OWLF ügynök által.

Sikerül Schaefer nyomait is meglelni a hitelkártyái alapján. Ezek szerint a Kennedy reptérről indult és Panama Citybe ért, így már nem nehéz kitalálni, hogy a predator hajó miért is ment Val Verde felé. Homer felkészül, hogy ő is odamenjen, felkaparni a nyomozó hulláját, hiszen senki sem élheti túl a találkozást a predatorokkal (Homer később megmásítja döntését, nem megy a dzsungelbe).

5 nap múltán hír érkezik Val Verdéből, egyenesen D Nine rádióján keresztül: Schaefer megölte a predatort. Homer először fel sem fogja ezt, megdöbben az információ hallatán. A tábornok felhívja az USA elnökét, hogy mit tegyen, de az szabad kezet ad (így ha hiba történik, a tábornok a felelős). Homer helikopterrel elindul a dzsungelbe, egy másik helikoptert pedig a hullához küld (vigyék el, hogy majd tanulmányozni lehessen a technológiát, utána átadnák a hullát a többi predatornak). A hullát nem sikerül felszedni, az ügynökök mind meghalnak, a helikopter is megsemmisül (Homer nem indít azonnal mentőakciót, amúgy sincsenek túlélők, Perkins, a szárnysegédje más véleményen van, ő harcolna, Homer is, de nem teheti).

Schaefert a kolumbiai határnál lelik meg. A nyomozó frissen menekült a Cali-Cartell táborából, amit négy yautja jelenleg is pusztít. Schaeferre egy bandatag fegyvert fog és le is lőtte volna, ha Phillips nem lép közbe és hátulról nem lövi le a fegyverest. Schaeferrel együtt beszállnak a helikopterbe és eltűnnek a helyszínről.

Más véleményen

Newarkba érnek, ahol egy VIP helikopterre szállnak fel, a cél New York City. A VIP helikopteren kezd el Phillips beszélni: a kormány ki akarja Schaefert szolgáltatni a predatoroknak az emberiség jóakarataként, hiszen megölt egy predatot. Schaefer hiába mondja, hogy ha őt kiadják, akkor még nagyobb gondot okoznak, elrontják a vadászok szórakozását. A helikopter lassan eléri a MetLife kórház tetejét, a nagydarab férfi pedig megteszi az első lépést a szabadulás felé: leüti a tábornokot, a pilótát nem bántja, ellenben a kórháznál levő féltucat ügynököt igen.

A nyomozó megvárja, hogy az egyik ügynök közel jöjjön a helihez, utána gyorsan megragadja és túszként használja őt fel. Lefegyverzi a többieket és ekkor jelenik meg Rasche, aki a házi őrizetből menekült meg. Lekötözik az OWLF embereit és elindulnak szövetségeseket keresni a yautják ellen.

Az ügynökök természetesen kiszabadulnak a kötél foságából. Homer ez idő alatt belátja, hogy Schaefernek van igaza, nem kell tartani a yautják megtorlásától, hiszen csak vadászok. Másnap személyesen vezet harcba egy osztagot harci helikopterekkel megtámogatva a predatorok ellen (a bűnözők és rendőrök már harcban állnak az űrlényekkel).

Az eső elered (előtte tűzcsapok tönkretételével iktaták ki a predatorok álcáit), a vadászidény véget ért, a predatorok a huláikkal együtt távoznak. Homer a pusztítást repülőgép balesetnek állítja be, eme fedősztori be is válik. Furcsamód Homer hagyja csak úgy elsétálni Schaefert, aki hangot is ad véleményének: a predatorok még visszatérnek (ez igaz is, a '90-es évek tele lesznek a vadászatokkal).

Félreállítva

Philips
Az eltusolást már nem tudja végigcsinálni, mert felettesei félreállítják, jobban mondva félreültették, hiszen irodai munkát adtak számára. A fejesek a tábornokot hibáztatják azért, mert az incidens során túl sok szemtanú maradt, no meg megtagadta a parancsot és szembeszállt a yautjákkal, akiktől semmiféle technológiát nem szerzett. Sohasem mondják meg neki, hogy őt hibáztatják, hiszen tartanak attól, hogy esetleg Homer kipakol a médiának. Egyszerűen azt a parancsot adták neki, hogy maradjon az irodának nevezett kis teremben (ahol egy íróasztalon és egy széken kívül nagyon nincs is semmi) és várjon további utasításokra.

Az első hónapban végez a papírmunkával, ezután egy-egy könyvet hoz be, az 5. hónapban már csak egy-egy üveg bourbont hoz, a 6. hónapban már elgondolkozik azon, hogy már be sem jön, mert minek. 1990 márciusában aztán csörren a telefon, Phillips elsőre észre sem veszi, majd aztán felveszi a kagylót. A várva várt hír izgatottsággal tölti el: a yautják visszatértek.

Újra a nyeregben

Emory Mavis (Phillips utódja) azt a feladatot adja a tábornoknak, hogy vezessen egy csapatot Szibériába és ott szerezzen meg egy lezuhant yautja hajót, vagy legalább akadályozza meg az oroszokat ebben. Phillips tudja jól, hogy kell egy ember, akinek volt dolga a yautjákkal, így jön a képbe Schaefer nyomozó. A tábornok Leonard E. Smitherst bízza meg, hogy szervezze be a nyomozót, ezt csupán erőszakkal sikerül elérni (aminek eredménye három megölt bűnöző, ebből kettőt szó szerint kivégeztek, illetve Schaefert el kellett altatni). Bár Phillips nem mutatja ki a helikopteren magához térő nyomozónak, de elítéli Smithers módszerét.

A tábornok beszámol a nyomozónak, hogy egy Szibériában lévő yautja hajót mennek megszerezni. Schaefert ez nagyon nem érdekli, felőle akár az oroszoké is lehet, illetve sikerül felhúznia a tábornokot. Egy OWLF katonai bázison végzik el az eligazítást (Schaefer gyorsan kivívja a leendő társai ellenszenvét).

Isten hozott Szibériában

A 7 főt számláló különítmény egy átalakított B-2-essel éri el Aszjima területét, ide az éjjel ejtőernyővel ugranak ki. A csapatot Phillips vezeti (kódnevén Jég és Vér), aki remekül tájékozódik és korát meghazudtolva mozog. Elérnek egy olajfinomítót, Schaefer már a kapu állapotából tudja, hogy itt predatorok járták, igaza is van, bent meglelik a munkások fellógatott tetemeit.

Az amerikai csapatot egy orosz szakasz alaposan meglepi és fogságba esnek. Ennél már csak az okoz nagyobb meglepetést, mikor az amerikaiak kiszabadulnak (Phillips rejtett C4-ese most jól jött, a robbanásban egy odacsalt orosz őr megsebesül). A szabadság tiszavirág életűnek bizonyul, az oroszok fő ereje visszatér (a predator hajó felé mentek) és újra fogságba ejtik az OWLF embereit, (az amerikaiak felszerelése a nagy hidegben csütörtököt mond). Mindeközben Schaefer és Ligacseva hadnagy magánakcióba kezd és kettesben próbálják megölni a yautjákat, nyomukban az orosz szakasszal, akik őket akarják megölni és elfoglalni a hajót.

Akció lefújva

Philips2
Phillips nem esett fogságba, ő eljutott a rádiószobába, ahol kapcsolatot létesít a parancsnoksággal, tőlük értesül arról, hogy az akciót le kell fújni, mert a ruszkik már háborúval fenyegetőznek, ha a hajó nem lesz az övék. A terembe két orosz katona tör be és megszórják a helyet, de nem látnak senkit, ugyanis a tábornok az ajtó mögött bújt meg. Az ajtót rárúgja az egyik oroszra, aki elesik, a másikra szimplán ráfogja a karabélyát.

Phillips leüti az egyik oroszt, a másikat megsajnálja és csak megkötözi. Az új parancs értelmében elindul összeszedni a csapatot és elhagyni a helyet (parancsba kapta azt is, hogy ne harcoljon az oroszokkal, már csak azért is mert egy új konvoj tart feléjük). A tábornok lefegyverzi az óvatlan őröket és kiszabadítja a társait. Az oroszokat idegenvezetőként felhasználva jutnak el a yautja űrhajóhoz, ahol Schaefer készül élesíteni a táskányi C4-est.

Félsiker

Phillips nem akarja, hogy a nyomozó robbantson, hiszen nem biztos, hogy a hajó teljesen megsemmisül, a maradványok itt maradnának orosz földön és ha a ruszkiknak sikerül lemásolni a technológiát, hihetetlen előnyre tesznek szert. Pontosan ezért kell hagyni, hogy az utolsó életben lévő yautja felszálljon. Schaefer magasról tesz erre, ő megakarja ölni az utolsó vadászt is, a bombákhoz veti magát, de Wilcox meglövi, már készülne halálosan meglőni, mikor az új orosz konvoj kiér és Rasche vállon lövi a férfit.

Philips3
Az oroszok (Ponomarenko tábornagy vezetésével) maguknak követelik a hajót, a gond az, hogy a hajó kezd emelkedni. A tábornagy biztos abban, hogy majd a légierő elfogja a gépet. Ezzel szemben Ligacseva berúgja az élesített bombákkal teli táskát a hajóba, ami hihetetlen sebességgel száll fel, majd robban darabokra. A tábornagy tajtékzik, Phillips meg örülhet annak, hogy legalább a gép nem került orosz kézbe. Grigorij Komarinecs révén sikerül elsimítani a dolgot, az akció mindörökre titok marad, hiszen nem lenne jó a két kormánynak ha az emberek megtudnák, hogy majdnem háborúba kezdtek egy olyan űrhajóért, aminek tulajdonosai sportból vadásznak emberekre.

Az OWLF emberei (mind a heten) visszatérnek az államokba, az akció sikeresnek mondható, hiszen az oroszok nem kaparintották meg az értékes technológiát, igaz, az amerikaiak sem.

Felszerelés

  • M16 x2 (az egyik M16S)
  • Pisztoly
  • Távcső
  • C4

Előfordulás