Advertisement

A Hasegawa Hírügynökség elnök-vezérigazgatója. Magassága cirka másfél méter, nyilvános eseményeken pódiumokon áll, hogy nagynak tűnjön. Továbbá a hölgy erősen kozmetikázza magát, sminkje tökéletes, ahogy testmódosításai is. Hírügynöksége az egyik leghatalmasabb a világon, személyét kegyetlennek tartják, ritkán dicsér meg másokat, míg annál inkább szabadítja meg beosztottjait a munkájuktól. Persze a hideg nőszemély álcáját maga terjeszti el, hogy az emberek minél gyorsabban lezárják a vele folytatott beszélgetést, hiszen utál másokkal társalogni.

Nyomok eltüntetése

Hadley's Hope elvesztése kellemetlenül érinti a Weyland-Yutanit, kiszivárognak bizonyos hírek, a Társaság pedig ezt, illetve az esetleges jövőbeni eseteket elakarja hallgattatni, ahogy az USCM is. Ezért Emilio Cruz vezérkari főnökkel társulva segítenek a Társaságnak, a cél tökéletesíteni a védelmen, megtudni a Wey-Yu hol szorul fejlesztésre ha hírek eltusolásáról van szó. Éppen ezért Hiromi az irodájába hívja legjobb riporterét, Nickole Kejelat. Kedvesen fogadja, de kerül bizonyos témákat a feladattal kapcsolatban.

A nő elfogadja az egy évre szóló megbízást, miszerint a tengerészgyalogosokról készítsen anyagot, ami életüket mutatja be, de ugyanakkor fülelnie is kell, hátha hall valamit a Társasággal kapcsolatban. Hiromi jól gondolta, hogy leleményes riportere rést talál a Wey-Yu védelmén, az LV-418-as alien infesztáció során Kejela elégé kompromittáló anyagot tudott összeszedni, a riportot elküldi Hasegawának. Két hétbe telik, mire az anyag megérkezik Hiromi tárhelyébe. A nő elégedetten olvassa át, azonnal felhívja Cruzt, akinek beszámol: igaza volt, van mit finomítani a Társaságnak, hiszen egy riporter kipakolhatott volna a világnak, milyen kár, hogy ő, illetve a szakasza megsemmisült, az adatok pedig törlésre kerültek. A vezérkari főnök elégedett, Hiromi most is remek munkát végzett, a Wey-Yu igazgatótanácsa ezt szépen fogja honorálni, mint az előző oly sok munkát, ahol a Társaságról tüntetett el anyagokat.

Előfordulás

Advertisement