FANDOM

Hericksen

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Rang:

  • Hajó parancsnok
  • Ezredes
2223 április 20-án születik Floridában, ahol az egyetemét is végzi (Bachelor of Arts díját kap).

Hadbíróság

2245-ben csatlakozik a seregbe és sikerül elérnie a századosi rangot. 2254-ben gyávasága miatt hadbíróság elé kerül és lefokozzák, mert a Betelgeuse Hadjárat alatt a pusztulásban hagyta egyik századát. Az alienek ölik meg társait, Hericksentől alig egy méterre áll meg egy alien, de a férfi lefagy a rémülettől.

Az akció után 6 hónapot tölt mélyálomban a rémálmokkal. Kilép a seregből és az ICC egyik terraformáló hajó parancsnoka lesz. Három társával a USS Sheridan fedélzetén teszik lakhatóvá a bolygókat. IQ-ja 115-ös, a legalacsonyabb a csapatban. 2257-ben egy sikeres terraformálás után már 200. napja vannak mélyálomban, amikor a hajó S.O.S. jeleket vesz a B54C bolygón levő bányatelepről.

Vizsgálat

Hericksen betáplálja a telep koordinátáit mielőtt a feléjük tartó aszteroida mezőben elpusztulna a hajó. A telepen egy robotba botlanak, ami rájuk támad, de Hericksen szétlövi a benne levő emberrel együtt. A Sheridan legénysége szidja is az ex tengerészgyalogost amiért embert ölt (a haldokló ember is vádolja, hogy ő nem akart támadni, ez persze hazugság). Később három másik robot támad Hericksenre, de a férfi mindet megsemmisíti (ekkor a csapat már exo csontváz ruhákban van, amiben akár puszta kézzel meglehet ölni egy alient). A telepen való nyomozás közben kiderítik, hogy valójában szintetikus alieneket hoztak létre egy Whitekov nevű tábornoknak a Föld elfoglalására. A csapat szembekerül többször is az alienekkel, de Hericksen mind megöli. Találkoznak Church doktorral, aki a kutatásokat végezte. A dr. csapdába csalja őket és elmenekül a Sheridannal. A csapatnak kevés ideje van a bolygó elhagyására, mert tudják, hogy egy pilóta hajó készül a planétát elpusztítani.

A csapat sikeresen elmenekül egy másik hajóval néhány túlélővel együtt a bolygóról mielőtt az felrobban. Hericksen a telepen négy alient, négy arctámadót és négy tojást pusztít el, egyszer sem mutatva meg félelmét. Illetve Church kísérleti szobájában szétlő egy gépre kötött fejet, annak kérésére.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás