FANDOM

Más néven 82 Eridani II. Sárga dzsungel borítja a felszínt, azért sárga, mert a helyi élővilág főként amino savakból épül fel. A helyi növények ember számára ehetetlenek. Ez a főparancsnoksága az USCM Marine Space Force Eridani egységének, ami a Happy Daysen állomásozik. A bolygón harc zajlik a tengerészgyalogosok és a Beebops néven ismert lázadók között a 2170-es években. Vesztesen a lázadók jönnek ki a harcból.

A harcokról

  • A tengerészgyalogság logisztikusai az egyik legnehezebb bevetést élik át. A hajókkal kénytelenek bombákkal megszórni a dzsungelt, hogy landolási zónát csináljanak, a nehéz terepen nem is lehetett volna megoldani az ellátmány szállítását ha nincsenek a Caterpillar P-5000 Work Loaderek.
  • A lázadókat sokkolják az M56 Smartgunos katonák megjelenése. Egy alkalommal két Smartgunos katona rajtaüt egy csapat lázadón. A tűzharc gyorsan abbamarad, a felkelők elmenekülnek, hátrahagyva 8 meghalt társukat. Ezután az eset után a lázadók megtanulják félni a fegyvert, ha tehetik, a tűzerejüket az M56-os katonára zúdítják.
  • Tokonigarában egy lángszórós tengerészgyalogos felgyújt egy fegyveres Beebop nőt. Az égő nő meg sem moccan, áll mint egy égő szobor, egészen addig, amíg a lőszerei be nem robbannak és darabokra tépi a nőt.
  • Sana's Point ostromakor Brenda Casella tengerészgyalogos őrmester egy épület tetején veszi fel lőállását az M42A Scope Rifle fegyverével. A Beebops helyi idő szerint 27:00-kor indítja meg a támadást egy század tengerészgyalogos ellen. Brenda egyetlen perc alatt lelő három támadót, anélkül hogy helyzetét feladná. Az ellenség sikeresen kikerüli az UA 571-C Automated Sentry Gunokat, de Brenda sikeresen átkalibrálja a fegyvereket, így azok ráfordulnak az ellenségre, iszonyú vérfürdőt rendezve. A lázadók feladják a további harcot.
  • Gyakoriak az olyan esetek, mikor a tengerészgyalogosok egy-egy bekapott lövedéktől nem meghalnak, hanem viszonylag épségben tápászkodnak fel a földről. A Beebops csapatok lőszer minősége pocsék.
  • Pan So hadnagy és csapata termál ruhában indul el, hogy rajtaüssön egy tengerészgyalogos táboron. A ruhájuk láthatatlanná teszi őket a szenzorokkal szemben, de egy Xong nevű közlegény elfelejtette kikapcsolni az IFF-jét, ami a sentry gunok szenzorait csak úgy vonzza. A közlegényt kettészakítják a lövések, a kiérkező tengerészgyalogosok élve elfogják a többieket.
  • A Beebops fegyveresek ismerik az aknamezőt megtisztító nyulas trükköt (sok bolygón szaporodtak el nyulak, hála néhány embernek. Eme nyulak mikor aknamezőre tévednek, önkéntelenül is megtisztítják azt). A tengerészgyalogosok cselt visznek végbe: deaktiválják az aknamezőiket, kihajtanak rá pár nyulat, hogy jelezzék: itt nincs semmi veszély. Mikor a lázadók ezen a terepen indulnak támadásra, a tengerészgyalogság újra aktiválja az aknákat.
  • A hadjárat vége fele, Shinowa kolónia orbitális ostromakor a tengerészgyalogosok mozgó parancsnoki gépnek használják az UD-4J 'Loose Moose' nevű gépet. Mint minden légi járművet, ezt is sárgára kellett festeni, mert az alapból zöld festésük nagyon kitűnt volna a sárga dzsungelből. Ettől kezdve a sárgára festett gépeket már csak repülő banánnak csúfolják a katonák.

Előfordulás