Advertisement

Tengerészgyalogos, aki Maffei parancsnok szakaszában szolgál, azon belül Michael Lombardo őrvezető rajában. Azért lesz katona, mert a Weyland-Yutani komoly pénzt ígért neki. Az egyik bevetésen az egység a Taurus 7-esre lesz küldve.

Kihalt telep

UD-4-es géppel érnek földet, majd Thomas viszi célterületre az M577 APC-vel az egységet. A szintetikus a kormány mögött marad, míg az osztag egyik fele behatol a néma telepbe. A sisakok fülesein keresztül csupán sikolyok szűrődnek át, majd néma csend. Lombardo behatol rajával, alig 5 perce lehetnek bent, mikor az ellenség felfedi magát. Egy kifejlett alien hátulról átdöfi farkával az M3-1 páncélt viselő Heimbuchot. A katona teste a levegőbe emelkedik, a rémült ember próbálna sikítani, de csak vér tör fel a szájából. Kezéből kiesik a fegyver, helyette megérinti a testéből kimeredő pengét. A lény meglendíti farkát, így Heimbuck a falnak csapódik. Kétségbeesetten próbálja zsigereit visszagyömöszölni a testébe, de hiába. Gyilkosa még a halálba küldi Blazit is, mielőtt kimúlna.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement