FANDOM

A MetCon kísérleti gyógyszere, amit börtöntöltelékeken teszteltek titokban. A szer elvben kitolja az emberi tűrőképesség határait, illetve megnöveli az élettartamát. A gyakorlatban az emberből a legrosszabbat hozza ki, elbutulás és megnövelt agresszió figyelhető meg, ami egy életen át tart. A cég a 2160-as években, vagy korábban használta kísérleti jelleggel, nem tudni mit kezdtek vele később.

Hatása

Egyetlen ismert esetről tudni, így nem mérvadó az, ami Jack Bates testével történik az átalakulás során. A férfi teste teljesen vörös színű lesz, bőre durvább és ráncosabb lesz, mintha egy elefánté lenne. A test különböző pontjaiból csonttaréjok törnek elő, a boka környékén csonttövisek merednek ki. A láb meghosszabbodik és a lábfejek kézformájúvá válnak. Az ujjak végén fekete karmok törnek elő, a fogazat pedig agyarrá válik. Az ember feje pedig gorillaszerűvé válik, a haj megmarad.

Bates esetén a férfi nem emlékszik arra, hogy mit követ el, mikor átalakul. Elég a veszélyérzet, vagy a verbális/fizikai inzultus, hogy átváltozzon, ami pillanatok alatt megtörténik. Képes embert könnyen megölni, egy az egy elleni harcban pedig egy kifejlett alien se akadály. A kisebb kaliberű lövedékek nem tesznek kárt, egy 12-es Mossberg azonban már igen (bár ezzel a fejre céloztak, nem a test központi tömegére).

Előfordulás