FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény az LV-426 kolóniáján. 2179 június 10-én az új parancsnok, Demian Brackett százados őt, Julisa Parist, Aldo Crowleyt, Pettigrewt, Chenovskit, Nguyent és Stamovichot választja ki egy mentőakcióra. A feladat a felrobbanni készülő atmoból kihozni két telepest és két katonát a vihar közepette.

Akcióban

Az atmoban túszdráma bontakozik ki, ugyanis Otto Finch pisztolyt szegezett Ankita Yousseff fejéhez. Otto utasítására a katonák kiviszik testvérét, Curtis Finchet, aki megsérült. Ezután Otto a Weyland-Yutanitól akarja hallani, hogy azonnal elhagyhatják a bolygót, ez persze lehetetlen, hiszen az atmo hamarosan felrobban. Marvin Draper őrmester megelégeli ezt és fejen lövi Ottót. Demian kivinné a hullát, ám utasítását csak Chenovski, Paris és Ankita hajtják végre, a többiek Draper társaságában lelépnek. Hauer nekikezd ellátni Finchet, ám hiába az igyekezete, nem tudja megmenteni a férfi életét.

Idegen létformák

Június 21-én Chenovski, Coughlin, Aldo, Brackett és Stamovich a Jorden család után mennek az űrutas hajóhoz, hiszen baj van. Másnap kora hajnalban érnek ki, mindenki meglepődik az arctámadó láttán, ami Russ Jorden fején van. Késő este érnek vissza a kolóniára, senki sem sejti, hogy Russ kolóniára hozatalával mindenki sorsát megpecsételték.

Másnap megszületik a mellkasrobbantó, ráadásul több fertőzött ember tér vissza a roncstól. Az idegeneket nem sikerül megfékezni, rendkívül jól tudnak elbújni. Egyre több ember tűnik el, vagy kerül elő holtan, legyen az telepes, vagy katona. Június 25-én az idegenek a medikai részlegbe törtek be, megölve ott mindenkit dr. Hidalgo kivételével (ő bezárkózott). Hauer, Brackett, Ankita, Sixto és egy katona rohan a mészárszék felé. Hauer a feltépett liftajtónál áll őrt, nehogy onnan kapjanak támadást.

Támadás az atmo ellen

Június 26-án, kora délután a százados 10 katonával, Al Simpson és dr. Hidalgo társaságában támadást indít a fészek ellen, ami az 1-es számú atmoban van. A cél a -3. szint, ahová lifttel mennek le, Hauer itt maradna, de ezt a feladatot Pettigrew kapja. Hauer hamarosan friss nyálba lép bele, majd egy alien megragadja és felhúzza magához. A katonák hiába próbálják lelőni a szerencsétlen férfit, az eltűnik a sötétben és majd keltetővé válik.

Felszerelés

  • Páncél és sisak
  • Gépkarabély

Előfordulás