FANDOM

Tengerészgyalogos nő, aki 2231-re már őrmesteri rangban szolgál a USS Verlocon. Január 6-án a Verloc fedélzetén érkezik meg az LV-1201 bolygóra, hogy kivizsgálják mi történt a Weyland-Yutani telepen, mielőtt még a 6. zászlóalj megérkezik. McCain őrnagy a felettese, aki szintén a Verloc katonáinak tagja. Hall a Red Team (egyik szakasz) vezére. A katonák (a Red és White Team) két Dropshippel érkezik a bolygóra.

Bevetés

A rázós időben történő landolás után beosztják alá Ichirot, Duke Morrisont, Jonest és Deckert, hogy állítsák vissza az energiaellátást a POC-ban. Mindenütt a harc jeleit látni, de hullát azt nem találnak. A csendes és sötét folyosókon haladnak előre. Andrew Harrison a tudta kívül felébreszti az alieneket, amik megtámadják a katonákat. Hall őrmestert elragadja a xeno áradat.

Halál

Harrison kimenti a többieket és egymaga megy a nő után, aki egy kisebb fészekben van a falhoz ragasztva. Hall kéri, hogy ölje meg, de Harrison ezt nem teszi meg. Az őrmester testéből egy mellkasrobbantó tör elő, ami nem él sokáig Harrisonnak köszönhetően.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás