FANDOM

Irwin

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

CIA

Ügyvéd

Irving a CIA ügynöke és később ügyvéd, aki feleségével, Gwennel él együtt.

Bizonyítékgyűjtés

1992-ben egy titkos tárgyalás során a sereg elakarja ítélni Joe Bob Cantrellt, amiért egy egész falut kiirtott (egy drogkartell volt ott) és még társait is lemészárolta, majd lefejezte és fellógatta őket. Irving védőügyvédként kiáll a férfi mellett, már csak azért is, mert a CIA nagyon elakarja tüntetni Cantrellt (a sereg "véletlenül" megszerzi Bob összes titkos CIA-s akciójának aktáját).

Irving a tárgyalás után hazatér feleségéhez, aki emlékezteti férjét, hogy volt már hasonló eset, csak Vietnamban. Griggs feleleveníti az esetet, akkoriban összekötő volt a CIA és a dél-vietnami hadsereg között, ekkor hall egy olyan dél-vietnami tisztről, aki egy egész Viet Cong falut pusztít el, lefejezve és megnyúzva a gerillákat (a tisztnek nem hisznek, ő valami szellemalakokról zagyvál). A tiszt Saigon eleste után a CIA jóvoltából az USA-ba kerül, ez remek hír Griggs számára, mert személyesen felkeresheti.

Zsákutca és egy napló

Az ügyvéd Kentucky államba repül és hiába keresné fel az ex katonát, aki lótenyészéssel foglalkozott, egy fiútól tudja meg, hogy két évvel ezelőtt egy rendszámtábla nélküli autó elütötte lovaglás közben. Úgy tűnik a nyomozása zsákutcába jutott, a CIA eltüntette az egyetlen nyomot is, csalódottan tér haza feleségéhez. Már este van, mikor autójával hazaér és meglát egy alakot sebesen kifutni a házából. Irving aggódva fut be, azt hiszi, hogy a titokzatos alak megölte Gwent, de nem, helyette egy első világháborús francia katonai táskát hagyott hátra, amiben többek között egy bizonyos Jean Brunaud nevű katona naplója is van.

Gwen lefordítja a naplót, amiben Jean titokzatos szellemalakokról ír, amik a fronton ölték a katonákat. Verdunnél saját szemével látja, hogy nem szellemekről, hanem szörnyekről van szó, a sommei csatában pedig egy lerobbant lény fejéről szerzi meg a sisakot. Alighogy végigérnek a napló elolvasásával, az ismeretlen alak egy újabb táskát hagy a küszöbnél, amiben ott van az a sisak, amit Jean szerzett még meg, ez már elég bizonyíték a bíróságnak Cantrell ártatlanságára.

Galéria

Előfordulás