FANDOM

2150-ben Greg kapja azt a feladatot, hogy felügyelje az építkezéseket az LV-426-on. Az elkövetkező 6 évben ezt nagyon megbánja, hiszen az atmo generátorokat és a kolóniát nehéz felépíteni a viharban és a gyakori földrengések között. Az sem segít a helyzeten, hogy Al Simpson, a kolónia igazgatója folyamatosan azzal zaklatja őket, hogy haladjanak már gyorsabban.

Keserves munka

Hansard meg van arról győződve, hogy Simpson egy idióta, a W-Y azon embere, aki meg ide akart építeni kolóniát, az meg még nagyobb idióta. Az LV-426 mintha nem akarná, hogy emberek éljenek rajta, ott hátráltat, ahol csak tud. Egy földmozgás következtében egy teljes atmo tűnik el. A balesetek, hibás mérések és nem megfelelően működő felszerelései tárgyak rengeteg kését okoznak, igazából az a csoda, hogy senki sem halt még meg.

Bár levegő már van, ám ennek ellenére nem ajánlott maszk nélkül kimenni. Ha már eddig sem volt elég borzalmas ez a munka, akkor Hansardnak még azt is el kell viselnie, hogy a porszemcsék mindig bejutnak a ruhája alá, hiába is próbálja ezt megelőzni.

2156 október 11-én aztán újabb késést szenvednek el, az 1-es számú atmoval baj van. Najit, az egyik szerkezeti mérnök hívja fel erre főnöke figyelmét. Hansardban egy világ omlik össze, ahogy az atmo a földmozgás következtében elpusztul. Csupán az a jó hír, hogy senki sem sérült meg. Bár jócskán kicsúsztak az időből, de sikerül felállítani az atmokat és a kolóniát. Greg még jelen van 2173-ban a Rebecca Jorden születésére rendezett partin. Míg mindenki a bolygón született első gyerekkel van elfoglalva, addig Greg Simpsonnal beszél. Hansard kifejti véleményét, hogy a Jorden család elég veszélyesen él, még egy nap a hozzá hasonlók fognak nagy gondot okozni. Bár nem sokkal ezután elhagyja a bolygót, a megérzése igaznak bizonyult, pont a Jorden család fog gondot okozni, ami majd a kolónia pusztulását fogja hozni.

Előfordulás