FANDOM

Grappling hook

Normál változat.

A predatorok használják, mikor magasan levő, megközelíthetetlen helyekre kell feljutniuk. Ugyanaz mint az embereknél a csáklya, csak a yautjáknál előfordul egy jobb verzió is. Ez a verzió bármilyen felületbe képes belefúródni és meg is tartja egy vadásznak a teljes súlyát. A yautja amint kilöki ezt a csáklyát, annak az ereje maga után húzza a kezelőt is, így mászni sem kell. Bár a rugalmas kötél távja korlátolt, némi trükkel meg lehet oldani, hogy egészen magas területre lehessen vele feljutni (a predator belelövi a falba, amint a lendület őt is olyan magasságba viszi, akkor visszahúzza a csáklyát és nagyon gyorsan egy magasabban levő pontra lövi ki). A hagyományos változatnál pedig marad a mászás, ami időigényes.

Embereknél

Az űrben való mozgásnál nagy segítséget tud nyújtani. A kampós/szigonypisztoly megmentheti az űrben sodródó embert, már ha a kampó/szigony belefúródik egy szilárd tárgyba. Végszükség esetére lehet fegyvernek is használni, kis távból egy kifejlett alien testét is át tudja ütni, bár nem okoz halálos sérülést (legalábbis ha nem pontosan az agyát lövik).

Galéria

Előfordulás