FANDOM

Giovanni7

Vezér:

Don Giovanni

Rivális bandák:

Dead Men

Juvenite Pack-9

Don Giovanni vezeti a bandát 2030-ig. Neonopolis egyik legjelentősebb bűnszervezeteinek egyike, a tagok olaszokból és amerikaiakból állnak. A bandatagok olyan implantot kapnak, ami jelzi ha valaki behatol a területükre, illetve ha valahol segítség kell. A Don egy privát szigeten él, amit egy üvegburával vettek körül és erősen bevédtek. A banda ellenséges viszonyban áll a Juvenite Pack-9 és Dead Men bandával. Scarface a predator a bandának a vezetőjét nézi ki következő célpontnak 2030-ban. Behatol a szigetre és hatástalanítja a biztonsági rendszert. Egy Pack-9 bandatag egy átalakított Ulyssesben megtámadja az épületet és egészen a bejáratig jut (ekkor 6 társa is jelen van) majd bent Scarface megöli.

A banda szigeten levő része teljesen elpusztul. A Don is a megnyúzottak és fellógatottak között van. 46 tag van a halállistán (44-et a predator ölt meg), ehhez hozzájön a Dead Men által megölt három tag is az Orsini Green negyedben. A banda valószínűleg feloszlik (ha voltak még tagok), mert elvesztették vezetőjüket és a Don jobbkezét is.

Használt fegyverek

  • M32 gránátvető
  • 12 kaliberes sörétes

Galéria

Előfordulás