FANDOM

A szuper predatorok egy klánja rajtaüt egy yautja falun és mindenkit lemészárolnak, azaz majdnem mindenkit, Ghost életben marad.

Bosszúálló szellem

Mivel mindenki halottnak hiszi, így kihasználja ezt, szellemként kezd el tevékenykedni, célja kiirtani az összes szuper predatort. Teljes magányban él, társai nincsenek, egyedül járja az űrt, hogy minél több szuper yautját öljön le. Türelme és fókuszáló képessége párját ritkítja, gyakran heteken át vizsgálja az adott terepet, mielőtt lecsapna egy-egy szuper predator klánra.

Speciális álcája miatt csak akkor látható, mikor lecsap, de akkor is csupán pár másodpercre. A szuper yautják éppen ezért rettegik őt, legendákat szőnek róla és egyfajta mumussá növi ki magát. Ez a hírnév csak Ghost előnyére lesz, hiszen így mikor megjelenik, ellenfelei a félelemtől leblokkolnak, az így nyert pillanatok pedig Ghost előnyére válnak.

Előszeretettel alkalmazza kardját és dobókorongját közelharcban, hogy az áldozatai utolsó pillanataikban lássák ki ölte meg őket. A váll-löveget csupán önvédelemre alkalmazza.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás

  • NECA Predator figurák