Advertisement

A Gaspar a Weyland-Yutani egy kolóniahajója, ami 2140-ben startol el a Földről. Az 5 fős szintetikus legénységen kívül 1100 telepes van a fedélzeten, akik hiperálom kapszulákban pihenve várják, hogy egy új világon új élettel ébredjenek. Ám a Társaság a reménytelen és szegény rétegből jött utasokat másra használja fel. Hivatalosan a Gaspar is egy lesz a több száz hajóból, amik az elmúlt években nyomtalanul eltűntek a Földről való startolást követően. Valójában pedig 9 nap utazás után a telepeseket egy titkosított űrállomásra küldik át, ahol chipet ültetnek beléjük és leküldik őket a közeli holdra, hogy alien keltetők legyenek. A Gaspar nyilvántartási adatai megváltoznak, vagyis utántöltő hajó, ami sose szállított embereket. Így ha valaki gyanút is fogna, zsákutcába kerül. A Gaspar amúgy se lesz újra felhasználva, a Társaság landol vele a holdon, ahol többet nem száll fel.

Zula Hendricks, Davis One és Amanda Ripley-McClaren tesznek róla, hogy a telephely megsemmisüljön. A lezuhanó roncsok pedig a holdra hullanak, eltörölve az üres Gaspart is.

Előfordulás[]

Galária[]

Advertisement