FANDOM

Egyrészes Aliens/Predator képregény, amit a Dark Horse Comic ad ki 2009-ben az az évben rendezett Free Comic Book Day-re. Az Aliens történetet John Arcudi írta Zach Howard illusztrálta. A Predator részt szintén Arcudi írta, de már Javier Saltares rajzolta. Chris Warner és Samantha Robertson szerkesztette, a borító Howard és Brad Anderson műve. Eme két történet egyfajta újrakezdésnek indult, hogy felélesszék az AvP képregényeket, előzményként szolgálnak a Predator: Prey to the Heavens, Aliens: More Than Human és az Aliens versus Predator: Three World War-nak.

Az Aliens képregények vonalában ez a Aliens: Xenogenesis után jelent meg, de az Aliens: More Than Human előtt. Predator képregények tekintetében a Predator: Xenogenesis után és a Predator: Prey to the Heavens előtt jelent meg.

Aliens

A Chicago Museom of Science and Industry mélyén David Sereda veti virtuális papírra gondolatait a kulturális biológia terén. Azt a kérdést boncolgatja, hogy vajon ha egy fajnak vannak érzelmei és még komplex indítékaik is, akkor van-e kultúrájuk is? Ezt vetíti ki az alien fajra, hiszen úgy élnek, mint a termeszek, de képesek gondolkodni, mint egy csimpánz, ami botokat és köveket is tud használni. Esetleg elmondható, hogy a xenok kulturális lények? Munkáját két belépő barátja töri meg, akik közlik, hogy egy óra múlva már a kryoban kellene feküdniük.

Predator

Afrika, egy ismeretlen város. Egy mesterlövész egy napnyi várakozás után végre a célkeresztjébe fogja Olango tábornokot, a felkelők vezetőjét, aki hamarosan szabadon távozhat a miniszterelnök jóvoltából. Ez a PMC-snek nem tetszik hiszen őt nem ezért fizették, hanem hogy végezzen vele. Mielőtt lőne, megpillant egy közeli emeletes épületen egy kék villanást. Még időben elugrik, így a plazmalövedék nem talál. Azonnal jelenti az esetet a bázisnak és hogy megindult a találkozási ponthoz. Az általa lázadónak vélt alak több plazmát lő ki rá, amik még a betont is átütik. A férfi a lépcsőházon át az utcára fut, ahol a bal vállát találat éri. Mivel a seb nem komoly, ezért négy lövést lead a láthatatlan támadójára, minduntalanszor találatot érve el, mielőtt futásnak eredne a háború sújtotta városban.

Az egyik sikátorból kiérve égő katonai roncsokat tekint meg és a lázadók felkoncolt testeit, illetve egy véres emberi torzót egy lámpaoszlopra aggatva. A mesterlövész nem bírja tovább, kifakad és hangosan elordítja magát, hogy elég legyen, röpítsenek skulót a fejébe. Varázsütésszerűen egy plazmalövedék súrolja a jobb térdét, így a földre zuhan. A támadója, egy predator felfedi magát. A yautja nem öli meg, váll-lövegét hátratolja, ám mégis, az ember oldalát plazmatalálat éri. A meglepett vadász a lövés helye felé fordul és három Killers Clan tagot lát meg, akik vele is végeznek egyetlen találattal.