Advertisement

A Weyland-Yutani által gyártott és alkalmazott kísérleti harci szintetikusok, amik a Davis modell leváltására készültek. A Franklinek már önmaguk jelentős technológiai vívmánynak minősülnek, de a Társaság biofegyver részlege inkább az alien kísérleteknek szentelt figyelmet.

A Franklinek külseje elégé fémesnek tűnik, illetve agresszív arckifejezéssel bírnak, ami bizonyára a célpontok megrémisztésében játszik szerepet. A szintetikusok szívósabbak, mint a Davisek, illetve külön kapnak golyóálló testpáncélt (ami még az M41A Pulse Rifle lövedékeit is blokkolja), ami még álcázó technológiával is bírhat. Fejlett érzékekkel bírnak, szó szerint képesek detektálni azt, ha egy élőlény lélegzik valahol. A Daviseknél lévő belső kommunikációs hálózat a Franklineknél is megmarad, vagyis lehetnek akár egymástól távol, de mindvégig kapcsolatban vannak.

Használatban

2140-ben a Wey-Yu Franklin kísérleti egységeket alkalmaz egy titkosított űrállomáson, ahová elrabolt telepeseket hoznak, majd a jeladók beültetése után leküldik őket a közeli holdra, hogy alien keltetők legyenek. A jeladó egyben adatokat is gyűjt be, így két legyet ütve egy csapásra. Zula Hendricks és Amanda Ripley-McClaren tesz róla, hogy rövid időn belül az állomás égő roncs legyen, még ha ezzel a bizonyítékok is elvesznek a cég ellen. Érdemes megjegyezni, hogy a Davisek az idegenek savas vérével töltött lőszert alkalmaznak, elég csak karcolniuk a célpontot és a sav kifolyik a hegyből, komoly sérülést okozva.

Galéria

Előfordulás

Advertisement