FANDOM

Frank "Bonesaw" Heston egy 26 éves férfi, aki tizedes az USCM-ben (2179-re).

A tökéletes munka

Mindig imádta a fegyvereket (kicsit és nagyot), ezért nem csoda, hogy bevonul a seregbe. Fegyveroktató két évig, de aztán részt akar venni az Arcturan Freedom Hadműveletben. A Dehclor Sector egy ütközetében Frank APC-je találatot kap és felborul (három ember azonnal meghal) és egy kint levő ember lába a gép alá szorul. Az osztag próbálja kiszabadítani az embert, miközben az ellenség rajtuk üt. Kénytelenek lettek volna hátrahagyni az embert, de Frank az M56 Smartgunnal térdtől szétlövi a fickó lábát, így már ki tudják szabadítani. Frank megfogja a sérült bajtársát és kimenti. A felettesei meghallgatják a Frank által kimentett katonát (elég valószínű, hogy Jeremy Cruzról van szó), aki elmondja, hogy Frank a Smartgunt úgy használta, mint egy csontfűrészt. Frank a felettesitől dicséretet kap, illetve bajtársai ráragasztják a csontfűrész nevet.

Idegenek ellenében

2179-ben a Sulaco után kiküldött csapatban szolgál. A Phoboson levő Weyland-Yutani telepre ő és raja is lemegy más egységekkel együtt. Az alienek elintézik a társait, egyedül marad, nem akar távozni, kész a haláláig harcolni. Nem ismert Frank további sorsa.

Felszerelés

Előfordulás