Advertisement

Tengerészgyalogos közlegény, aki Hauser százados szakaszának tagja, amit a USCSS Theseusra küldtek őrnek. A Weyland-Yutani hajója rabokat és állatokat szállít az LV-669-re, a katonák feladata a rend fenntartása. A hiperálomból való ébredéskor azonban nem a bolygó közelében találják magukat.

Harc

Hauser és katonái a Pokolban ébrednek fel. Éppen csak megkezdik a vizsgálatot a hajón, mikor a jármű lezárás alá kerül, mert idegen behatolók érkeztek. A katonák azt hiszik, hogy a rakományállatok szabadultak el, ezek okoztak galibát és csupán véletlen egybeesés, hogy egy ismeretlen ellenség éppen most szállt át a Theseusra. Hauser parancsolja katonáit, hogy részben érjék el a hidat, hogy megszerezzék a parancsnoki kódokat és átlássák mi is történik, továbbá a különböző folyosók ajtajait hegesszék le, gátolva az ismeretlen ellenség mozgását.

Hauser százados a katonáival többször kerül szembe az egyik támadó féllel: arctámadókkal és a többnapos harcok során sikerül elérniük a hidat. Kifejlett egyedek is eléjük kerülnek, Hauser százados az impulzus karabélyával egyet kilyukaszt, míg Frank Davis közlegény pedig az M56-tal kettőt szed le. A xenok elfogynak (a katonák nem tudják, hogy mik is eme kreatúrák), a tiszt tüzet szüntest ordít és három embere hallgat rá, a mozgásérzékelő nem mutat jelet.

A hídon a Társaság két szintetikusa, Keller és Jillian elmondják neki, hogy mi is a helyzet. A tiszt fülébe csupa rossz hír jut: a kapitány és az első tiszt halott (a hajó 8 élő legénységi tagja a medikai teremben betegeskedik), a hajó az LV-582-be fog becsapódni 6 óra múlva, ráadásul megtudja, hogy honnan is vannak az idegenek: a W-Y feláldozta a rabok egy részét keltetőnek (a tojásokat az LV-501-rőls szedték). Hauser megfogadja, hogyha élve kijutnak innen, akkor kérdőre vonja a Társaságot a gyilkosság miatt (15 ember már így is halott, további 30 eltűnt). Ráadásul haragos, amiért a szintetikusok óvni akarják a lényeket, amikből 60 tojást hoztak fel. A százados 8 katonát rendel a megmaradt szintetikusok mellé, akiknek feladata a hajtóműben átcsoportosítani az energiát, hogy legalább landolni lehessen, persze már az is csoda lesz, ha a landolást bárki is túléli, de utána már csak ki kell várni a segítséget.

Nem ismert, hogy Frank a későbbiekben miket tesz, de a szakasz alapos harcokon esik túl az egyre szaporodó alienek és három predator által, mielőtt a hajó lezuhanna az LV-582-n.

Felszerelés

Advertisement