FANDOM

Four armed pred

Faj:

Yautja

Nem:

Hím

Klán

Super Predator Clan

Halála ideje:

2010

Halála helye:

Game Preserve Planet

A Super Predator Clan tagja, aki szándékosan hajt magán végre mutációt, hogy fokozza erejét, így lesz még a predatorokhoz képest is nagynak számító teste és hatalmas ereje (ökleivel könnyedén tör darabokra fákat és sziklákat), illetve két plusz karja nő. Nem követ semmiféle taktikát, egyszerűen brutális nyers erejére támaszkodva lerohanja a prédáját.

Ellenfélkeresés

2010-ben a klán úgy dönt, hogy négykarú társukat viszik a Game Preserve Planet felszínére, hogy megöljön két ígéretes prédát (Royce és Isabelle). Mielőtt rájuk eresztenék a gigászt, egy yautja némi felszerelést hagy hátra a két embernek, hogy legyen némi esélyük a harcban. A négykezű vadász tombolva közelíti meg az embereket, nem kímél semmit, ami az útjába kerül.

Első alkalommal elmenekülnek előle (Royce fogja a nőt és leugrik a magaslatról, az esést teljesen tompítja a páncélja), ahogy másodjára is (egy mocsaras helyen, egy vastag fa belsejében húzták meg magukat, Royce a lövege révén felgyújtja a fákat, hogy fedezze a menekülést).

Leszámolás

A vadász egy vízesés előtt talál rá a férfira, aki kiáll ellene és bár megsebzi az óriás bal lábát, a yautja számára ez semmiség és egyetlen ütéssel a levegőbe repíti a vakmerő zsoldost, aki hiába próbál meg futni, a vadász karjaiban találja magát. Ekkor dördül el egy lövés a vízesés egyik kiálló sziklájáról, a lövedék felsőtesten találja a ragadozót, aki otthagyja Royceot és a nő felé rohan. Két lövés is célt téveszt, a yautja időközben futásából lendületet vesz és egy fára ugrik, onnan a szikla felé rugaszkodik, ekkor két lövedék találja el: Isabelle a felsőtesten, míg Royce a nyakon ér el találatot. A négykezű rettenet már halott, mikor a vizes földre hull, hatalmas erejéből csak pár csapásra tellett, amik felsértették Royce testét.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás