FANDOM

A Weyland-Yutani által használt általános célú teherhajó. 2189-ben a Ferarcot a nemrég felfedezett templomhoz irányítják, a feladat alien tojások elszállítása. Arra senki sem számított, hogy egy warrior képes lesz elűzni a templomban levő embereket és feljutni a Ferarcora. Az 50 fős legénység nem tud a lényről, csak mikor már késő.

Mészárszék

A hajó számítógépe, MOTHER észleli a lényt, az emberek megtesznek mindent amit tudnak: lezárnak területeket és minden használható fegyvert elővesznek, de nem sikerül a vérengző xenot megölni. A kapitány szintetikusokkal és néhány emberrel felkészül elhagyni a hajót, de mielőtt ezt megtették volna, a warrior elpusztította a hajó agyát, ami következtében a Ferarco elkezd megsemmisülni.

A Ferarco célállomása pontosan nem ismert, de a mentőhajó a Gateway állomáson landol a rajta levő xenoval együtt. A lény a hajón 25 legénységi tagot, 7 szintetikust, két sentry gunt és egy tengerészgyalogost öl meg. A többi ember a robbanáskor hal meg, akik pedig a mentőhajóval jutottak ki, a xeno áldozataivá váltak.

Galéria

Előfordulás