FANDOM

195 cm magas, izmos férfi, aki vagánynak mutatja magát. Domború mellkasú, hosszú lábú. Szőke haját hátrafésülve, lófarokban hordja, bajusza sötétebb színű. Egy ideig az USCM kötelékében szolgál.

Bosszú

2193-ban a Gateway állomáson él, Billie és Ripley beszervezi egy álmodókból álló csapatba (2195-ben), akik veszik az anyakirálynő üzeneteit álmukban. Falk csatlakozik a csapathoz (eredetileg pénz ellenében jött volna), miután élő adásban látja, ahogy szerelme, Marla meghal egy mentőakció során a Földön (épp jókor jelentkezik, mert már a csapat az utolsó eligazítást tartotta).

A csapat ellopja a USS Kurtz hajót (itt Falk az élcsapatban van) és elindul a Xenomorph Prime felé, hogy elfogják az anyakirálynőt.

Harcban

Egy APC-vel mennek felderíteni a terepet, de hamarosan harcba kerülnek a xenokkal. Ripley elváll tőlük, hogy megkeresse az anyakirálynőt. Közben a Wilks vezette felderítők lőni kezdik a feléjük tartó több száz alient (Falk pulzusfegyvere kiürül, ezért majd eldobja). Kis idő múlva a Kurtz felveszi őket (előtte Ripley a hajó megerősített rakteréba csalta az anyakirálynőt). Wilksék sikeresen felszállnak a hajóra és indulnak a Föld felé. A bevetésben az APC és három fő pusztul el, illetve jó pár tucat idegen marad holtan.

A Földön Orona bombái közelében szállnak le. Ripley élesíteni kezdi az atombombákat, közben 6 szektás támad Falkra és Wilksre. Falk kisebb sérülést szerez (bal karját egy lövedék súrolja, illetve egy lövedék megáll a bicepszében), de azért lelő egy szektást míg a többit Wilks öli meg (a sérülést Jon Jones kezeli). A tűzharcot bár megnyerik, csupán kis időt sikerül szerezni, mert alienek kezdenek feléjük tartani. A bombák már aktiválva vannak és csak egy beütött kód kell, hogy visszaszámoljanak. Mindenki felmegy a hajóra és felszállnak (Billie az érkezéskor egymaga ment megkeresni egy lányt, később visszatér). Falk felszállás előtt még szétlő pár alient.

Ripley és Billie elmennek felkutatni egy lányt (Amy), aki a közelgő alienek között van. A mentést sikeresen végrehajtják és a csapat elindul a Gateway állomás felé. Ripley aktiválja a bombákat, amik 6 hónap múlva robbannak. Ennyi idő elég az anyakirálynőnek, hogy a Földön levő xenok többségét magához vonzza.

Felszerelés

  • Impulzuskarabély

Előfordulás