Advertisement

A Szövetségi Nyomozó Iroda (Federal Bureau of Investigation) az USA kétségkívül legismertebb rendfenntartó szerve. Hatáskörükbe tartozik a szövetségi törvények betartása és a kém-, illetve terrorelhárítás, a szervezett bűnözés elleni harc és a kábítószer kereskedelem megszüntetése. Az FBI napjainkban 35 000 főből áll (beleszámítva minden alkalmazottat), az ügynökök a Quanticoban található FBI Akadémián végeznek, főépületük Washington D.C.-ben van (a J. Edgar Hoover épület, ami az FBI legendás vezetőjéről, Hooverről lett elnevezve). Az Ioroda megalakulását 1908-tól számítják, mikor megalakul a Bureau of Investigation, ami 1935-től FBI néven ismert.

Idegen látogatók

1989 nyarán az FBI a seregnek lesz alárendelve, hogy tüntessék el a predatorok okozta nyomokat. A háttérből természetesen az OWLF irányít, az FBI ügynökei nem kérdezősködnek, megteszik amit utasítottak nekik.

1991 nyarán, Új-Mexikóban a Cole Base elpusztul. Washington katonákat rendel oda, hogy kinyomozzák mi történt (nem teszik közzé, hogy egy predator van a háttérben), az FBI pedig szintén kivonul lezárni az utakat. Hivatalosan nukleáris balesettel magyarázzák a katasztrófát, illetve felszólítják Cibola megye lakóit, hogy zárkózzanak be.

2010 előtt Walter Stans az FBI egyik legkeresettebb embere volt, ugyan sikerül rács mögé juttatniuk, de eltűnik. Holttestét a Game Preserve Planet felszínén kell keresni.

Előfordulás

Advertisement