FANDOM

Miután a Weyland-Yutani megtudta, hogy Ellen Ripley képes volt egy Work Loaderrel elintézni egy királynőt, a Társaság egyből meglátta a lehetőséget egy katonai Exosuit létrehozásában. Az így létrejött Exosuit modernebb elődjéhez képest. A gyalogos és tank kombinációjaként létrejövő jármű elterjed a USCM, a Weyland-Yutani (és annak fegyveres alakulatai) és egyes PMC-k között. Az USCM-ben lévő előd Exohoz képest sokkalta gyorsabb (bár még így sem nevezhető gyors járműnek, sőt, a lassabb gépek között tartják számon) és jobban manőverezhető, sőt ezzel ugrani is lehet.

Fegyverzet

A gép mint nehézfegyver van jelen a harcmezőn, egy gyalogos katona és egy tank kombinációjaként. Gyalogság és páncélozott járművek ellen egyaránt bevethető, akár nehezen megközelíthető terepen is. Elsődleges fegyvere egy iker M103 Torrent golyószóró, ami a jobb karon kap helyet. A hüvely nélküli fegyverzet pillanatok alatt véres masszává redukálja a támadó célpontokat. Járművek ellen pedig ott a M310 Rail Gun, ami bármilyen páncéloson képes lyukat ütni. Ez a jobb karon kap helyet, de megoldható, hogy az iker golyószórók helyére is ez kerüljön.

Azon célpontok, amik elég közel kerültek az Exohoz, azokat a két darab M259A Flamethrower hamvasztja el. Ugyan közelharcban képes ütni, de elég satnya teljesítményt nyújt, igaz, nem is erre tervezték.

Páncélzat

A pilóta elég nagy védettséget élvezhet, hiszen az Exo rengeteg találatot kibír. A sugárzás, illetve a kémiai és biológiai fegyverek sem tesznek kárt a kezelőben. A jármű képes kibírni a tüzet és valamelyest a xenok savas vérét (bár nem annyira, mint egy Apesuit). A pilóta segítségére van továbbá egy beépített mozgásérzékelő, így 360 fokban érzékelheti a támadókat.

Összegezve csak a MAX tudná vele felvenni a versenyt, bár páncélozottság és tűzerő tekintetében a MAX még mindig jobb, az Exosuit csak mozgékonyságban előzi le és bár nem ismert, de bizonyára árban is.

Galéria

Előfordulás