FANDOM

Extinction exo

Az iker M130 golyószórós változat.

A két ismert Exosuit közül az egyik, a még nem olyan fejlett mint az utódja. Kezeléséhez egyetlen fő kell, ám a későbbi Exosuittal ellentétben itt csak dupla M103 golyószóró van, egy-egy a karokon. Mikor ezek működésbe lépnek, hatalmas tűzerőt tudnak koncentrálni az adott területre, a célpont csupán remélheti hogy elég jó fedezék mögé bújt, amíg elül a golyózápor. A pilóta védelmét nagyban segíti a többrétegű páncélzat, amin a kisebb lőfegyverek nem tudnak áthatolni. Ezen kívül van pár integrált anti NBC (nukleáris, biológiai és kémiai) rendszer, ami védi a kezelőt az alienek által okozott dolgoktól (sav, ciszta képződéstől, spóráktól - ami inkább feromon lenne - és az arctámadóktól). Már ezek is komolyan növelik a kezelő túlélési esélyeit, de még ezeken felül a gép még védi őt a tűztől és a radioaktivitástól.

Bár az alap fegyverzete is pusztító, a fejlesztése még pusztítóbb. Elektronikusan meghajtott lövedékeket lő ki, az úgynevezett lövedék dobozból (rácsoszottan elhelyezett sínágyúk, amik meg vannak már töltve). A sínágyúkat egyszerre mind lehet használni, a lövedékek olyan gyorsasággal szállnak a célpont felé (1000 lövedék per másodperc), hogy a normál M103 lövedékei hasonló helyzetben még csak a csövet hagyták volna el. Éppen ezért az újabb fegyverzet szó szerint szitává lövi a célpontot semmi idő alatt.

A jármű tűzereje nagy, bár AP lőszert nem használ, így is le tud győzni erősen páncélozott ellenfeleket, csak kell hozzá az idő. Azonban akadnak súlyos hibák, mégpedig a manőverezhetőség és a lassúság. Egy mezei gyalogos katona futva lehagyja, ráadásul idő kell, hogy a gép felvegye a megfelelő tüzelési irányt. Bár a tűzerőre nem lehet panasz, annak hatótávjára már igen, nagyobb távolságokra ugyanis nem effektív.

Az USCM jó pár darabot bevet az LV-742 felszínén dúló harcban. Számos megsemmisül ugyan, de komoly károkat okoznak az ellenségnek.

Galéria

Előfordulás