FANDOM

MAX MOBILE ASSAULT EXO WARRIOR 3

MAX, a tökéletes gép.

Legjobban egy gyalogos és egy tank kombinációjának lehetne leírni. Kezeléséhez egyetlen fő kell, az erős páncélzat és a nagy tűzerő erős gyilkológéppé teszi, megfelelő fegyverek nélkül esélytelen, hogy valaha is kilövik. Az alienek ellen ugyan úgy beválik, mint az emberek ellen, direkt a xenok ellen fejlesztik ki a MAX-ot, ami azóta is a legpusztítóbb gépezet.

A csúcs

Az Exosuit elődjének a Borgia Industries Ulysses gépeit lehet tekinteni. A Weyland-Yutani kifejleszti a MAX-ot a xenok ellen és mint ilyen szerepben tökéletesen helyt áll, sőt, predatorok ellen is bevethető, bár a plazma lövedék ellen a MAX jóval sérülékenyebb, mint a sav ellen. A gép egyetlen hátránya, hogy a kezelő akár bele is halhat az irányításba, pláne ha nincs implantja, mert akkor nagy eséllyel az első menetet sem bírja ki.

Lassú, de erős

Az USCM soraiban ekkor még egy lassú, nehezen manőverezhető Exosuit van. Bár a páncélzat és a tűzerő veszélyessé teszi, a lassú mozgása miatt lemarad a gyalogosos csapatok mögött. Az LV-742 felszínén folyó ütközetekben több példány is bevetésre kerül, nagy részük el is pusztul.

Az új példány

A W-Y egy újabb Exosuitot készít el, bár a MAX még mindig jobban páncélozott és pusztítóbb, de az új Exo pár dologban felülmúlja. Ez ugyanis jóval gyorsabb mint az LV-742-n bevetett gépek, a gyalogsággal már lépést tud tartani, sőt, nagy ugrásokat is végre tud hajtani, ezért bevethetősége kitolódik nehezen megközelíthető helyekre is. A fegyverzet terén megmarad az iker M103 golyószóró, de ehhez hozzájön egy lángszóró és egy sínágyú is (a MAX-nál nincs lézerfegyver, helyette gránátvető van).

Bár az Exosuitok hatalmas pusztításokat tudnának véghezvinni, mégis elenyésző számban fordulnak elő. Ennek oka lehet az ár, hiszen még mindig olcsóbb kiképezni egy csapat katonát és felszerelni, mint egy ilyen gépet megvenni és fizetni a kiképzést. Sok esetben lehet látni, hogy ad hoc módon felfegyvereznek egy Caterpillar P-5000 Work Loadert és azt használják harci Exonak.

Galéria

Előfordulás