FANDOM

A Blior egyetlen városa. Vezetője Livermore Evanston, később Machiko Noguchi és Attila. A városban sok vadász fordul meg, ami azért van, mert a bolygó ideális vadászterület, innen kapta nevét: Vadászok Bolygója. Egy 300 fős hadsereg (100 fő tartalékos) biztosítja a védelmet. A katonák kiképzésük során történelmi csatákat adnak elő, amit Evanston utasítására tesznek. Ezek a katonák nem igazán érnének a hivatásos katonák nyomaiba, mert rosszul képzettek és nem elég jók a felszereléseik.

A város nagy területet foglal el egy csodás völgyben két folyó találkozásánál. Pompás zöld erdők és mezők veszik körül. A város ötletszerűen épül és jó néhány stílusirányzatot képvisel. Az egyik nevezetesség a klónozó, illetve a biogyár, ahol a levadászásra szánt állatokat készítik el. Titokban xenoborgokat gyártanak benne, amiket a gyárral együtt Machikonak és csapatának sikerül elpusztítania. Abban a harcban néhány xenoborg a városban civilekre támadt néhány normál xenoval egyetemben. A vérengző lényeket sikerül leállítani, a gyár teljesen elpusztul.

Előfordulás