FANDOM

A Cali-Cartell egyik nagyobb rangú embere. 1989-ben New York Cityben elkezd területet szerezni, ő lesz a banda egyik kerületi vezére. Schaefer és Rasche nyomozók egy manhattani tetőkertben találkoznak vele.

Rossz üzlet

Esxhevera 1 millió $-t hajlandó adni nekik, ha leszállnak róla (ellenkező esetben meghalnak). A két nyomozó nem fogadja el a pénzt, Schefer egyszerűen kidobja a bűnözőt a harmadik emeletről. Eschevera törött ujjai között ott marad a rugós kés, ráadásul lábai is eltörnek. A két nyomozó távozik, a bandatagok (őket Eschevera elküldte a szobából a bizalom jeleként) pedig felkaparják őt a földről. Eschevera nem indít vádat, helyette visszamegy Kolumbiába (Schaefert tanúk hiányában nem ítélik el a túlkapás miatt, ráadásul jelentésében balesetről számol be).

Kolumbia

Bár ujjai helyre jönnek az eset után, továbbra is sántít. Nagyobb hatalmat szerez és a banda egyik táborának vezére lesz (cirka 100 fegyveres szolgál alatta), Val Verde és Kolumbia között. A nyár végén emberei elfogják Schaefer nyomozót, aki Val Verdébe jött. Eschevera örömmel fogadja a székhez kötözött nyomozót, akit magára hagy egy kínzóval.

Eschevera számít arra, hogy Schaefer meg tud szökni. Számítása be is válik, az épületből kijövő nyomozóra fegyverek tucatjai szegeződnek, még egy légvédelmi löveg is. A banda nem számolt a Schaefer nyomában levő négy predatorral, akik megtámadják a tábort. A légvédelmi löveg felrobban, repeszei földre küldik Escheverát, feláll és embereinek ad parancsokat, ekkor viszi le a kezét egy plazmalövedék. Azt hiszi, hogy Schaefer társai a támadók, csak akkor jön rá, hogy tévedett, mikor az egyik predator a váll-lövegével szétrobbantja a férfi fejét.

Előfordulás