FANDOM

A Z.C.T. Corporation tudósa, aki a Charon Base vezető tudósa lesz. A cég azzal bízza meg, hogy minél inkább kiaknázza az alieneket, a savas vérüket, a pempőt, egyszóval mindent. Kleist túltesz a vállalat elképzelésein, bár ezért vérrel kell megfizetni az árat, főleg tengerészgyalogos vérrel.

A tudós teljesen kezében tartja az irányítást, a cég legjobb biztonsági rendszerét maga fejleszti tovább, van, hogy órákon át csak a monitorfalat nézi (ami 50 négyzetméteres), amin kedve szerint figyelheti mit csinál a bázis 1500 embere (erre segítségére van több ezer videóadó és rejtett mikrofon). Kleist szó szerint mindenkit lát és hall, nincs menekvés a figyelő szemek elől. Maga Kleist irodája (tornaterem nagyságú) fényűző módon van berendezve. A frivol módon a padló és a polcsor tölgyfából készült, a szőnyeg már-már süppedős, az egyik sarokban egy mindig feltöltött konyha kap helyet, míg két falat csak könyvek foglalnak el (szépirodalom, tudományos könyvek, stb, amiknek ideszállításához egy teherhajó kellett). Középen egy két méter széles és 4 méter hosszú üvegasztal kap helyet.

Father

Father

Ernst Kleist

Érthetetlen módon túléli a Charont és elmondása szerint megvilágosult. A Bug-Men vezérévé válik mint Father. A Cerberus szektort kezdi terrorizálni a Bug-Men fegyveresekkel és alienek hordáival. Főhadiszállását a szektor USCM parancsnokságán rendezi be (amit elfoglal). Innen értesül minden történésről a körzetben és ezzel elvágja a tengerészgyalogosok kommunikációs vonalát. A USS Melville túlélői megtámadják a parancsnokságot és Joseph Henry hadnagy több lövést ereszt Ernst Kleistbe, amitől véglegesen meghal.

Galéria

Előfordulás