Advertisement

A Z.C.T. Corporation tudósa, aki a Charon Base vezető tudósa lesz. A cég azzal bízza meg, hogy minél inkább kiaknázza az alieneket, a savas vérüket, a pempőt, egyszóval mindent. Kleist túltesz a vállalat elképzelésein, bár ezért vérrel kell megfizetni az árat, tengerészgyalogos és főleg civil vérrel.

A tudós teljesen kezében tartja az irányítást, a cég legjobb biztonsági rendszerét maga fejleszti tovább, van, hogy órákon át csak a monitorfalat nézi (ami 50 négyzetméteres), amin kedve szerint figyelheti mit csinál a bázis 1500 embere (erre segítségére van több ezer videóadó és rejtett mikrofon). Kleist szó szerint mindenkit lát és hall, nincs menekvés a figyelő szemek elől. Maga Kleist irodája (tornaterem nagyságú) fényűző módon van berendezve. A frivol módon a padló és a polcsor tölgyfából készült, a szőnyeg már-már süppedős, az egyik sarokban egy mindig feltöltött konyha kap helyet, míg két falat csak könyvek foglalnak el (szépirodalom, tudományos könyvek, stb, amiknek ideszállításához egy teherhajó kellett). Középen egy két méter széles és 4 méter hosszú üvegasztal kap helyet.

A Bázis átrendezése

A Charon egykor börtöntelep volt. A Z.C.T. szerzi meg és megkezdődik az új bázis kiépítése a régi börtön helyére. A helyet három részre lehet felosztani: az idegen és civil zónára (amik teljesen le vannak fedve kamerákkal, poloskákkal, stb.), míg van a kiterjedt földalatti járat, amit anno még a rabok bányásztak ki. Az idevezető járatok le vannak zárva és nincsenek is figyelve, hiszen senki se merészkedik ide.

A kikötő és a labor közé egy összekötő folyosó lesz létesítve, amiről Kleist és néhányan tudnak, itt mozgatják a titkos rakományokat. Hivatalosan az emberek úgy tudják, hogy azért kell kerülni a labor és a dokk között, mert a fertőtlenítő kamrába kell előbb menni. Összesen 3 titkos járat lesz felhúzva (amik nem csatlakoznak más járatokba), amiről csak Kleist, a biztonságiak feje, Larson és a tudós szintetikus titkárnője, Grace tud csak. Ezek Kleist belső irodájából nyílnak és az idegenzónába (annak mélyére), a hangárba, meg a külön laborba vezetnek.

Father

Ernst Kleist

Érthetetlen módon Kleist "túléli" a Charont és elmondása szerint halálát követően megvilágosodott és feljebb emelkedett, a tudománynak és természetnek hála ő a kozmosz előfutára, aki elviszi az igét az emberiségnek. Akárhogy is játszotta ki a halált, a tudós megváltozik, Bug-Men lesz, aki nem elégszik meg az egyszerű báb szerepével.

Az Alphatech Hardware Alan Bradshaw őrnagy képében hozta létre az ember-idegen hibrid terrorszervet, ami a Cerberus szektorban kell, hogy károkat okozzon, ám mindvégig a cég kezében maradnak (persze titokban). Kleist eltávolítja az őrnagyot és saját maga lesz az új Father, aki elkezdi a galaktikus hódítást. Az űrt meg kell tisztítani a gyengéktől és hitetlenektől, átadva a helyet az igaz angyaloknak, az alieneknek. Isten hibázott a teremtésnél, az űrnek üresnek kell lennie, ahogy teremtődött, vagy legalábbis olyanok lakják, akik rászolgáltak. Az emberi korruptság, a szenny csak a pusztulásba visz mindent, tudatlanságukban csak a kapzsiságot és bűnt szórják szét. A megtértek láthatják eme veszélyt és kiválasztottként együttélhetnek az új világban az angyalok mellett.

A Bug-Men rendkívül megerősödik, soraiban átalakított pilóták, katonák, sőt, politikusok és egyéb fontos emberek is helyet kapnak, az Alphatech nem érti, hogy mi történik, Alan talán a cég ellen fordult volna?

Kleist terjeszkedése jelentősen érinti a Cerberus térséget, sikerül a kommunikációs állomást elfoglalnia és itt berendezkednie, egyúttal teljesen elnémítva a szektort. Ám az USCM fejesei között néhányan sejtik, hogy az Alphatech volt a háttérben és hogy Kleist visszatért a halálból. A USS Melville legénységének tagjai nem is tudják, hogy nem véletlenül lettek a térségbe küldve és a bajos katonákból álló szakasz pont az összetétele miatt feláldozható a problematikus Joseph Henry hadnagy vezetése alatt.

Végső halál

Henry és katonái több esetben is megütköznek az alienekkel és terroristákkal, megtisztítják a Alphatech Sungun Facilityt, megvédik Bracken's World gyarmatát és megküzdenek az idegenekkel a Joliet Mining Facilityn, az Alphatech egy kutatóállomásán és végül konfrontálódnak magával Kleisttel is a kommunikáció állomáson.

Father felfedi lapjait: ő hagyta, hogy idáig jussanak, hiszen meglátta a potenciált a hadnagyban, akit szeretne maga mellett tudni. A letöltött fájlokból tudta, hogy Henry mániákusan utálja az apját és hogy őt, Atyát (Father) fogja vele azonosítani, vagyis borítékolható volt, hogy felfogja őt keresni. Ám a hadnagy a vérveszteségtől már eleve kába, mániákus dühét pedig a pulzár fegyverével közvetíti Kleist felé.

A tudós több találattól kilyuggatva zuhan hátra. Úgy tűnik vészesen félreismerte ellenfelét, aki maga se él sokáig. A Melville katonáinak maradéka hiába próbál menekülni a Kleist halálával beindult önmegsemmisítő rendszer elől, a robbanás elkapja őket. A Liston nevű szintetikus naplózza, hogy sikerült elérni a feladatot, elég bizonyíték van az Alphatech ellen, Father, alias Kleist azonosítva és eliminálva, a saját veszteségek pedig a kívánt paramétereken belül vannak.

Galéria

Előfordulás

Advertisement