FANDOM

Atyus

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Weyland-Yutani

Rang:

Hunter/Killer Nemesis egység vezére

Halála ideje:

22. század vége

Halála helye:

Station 949

Eric a Weyland-Yutaninak dolgozik, mint a Hunter/Killer Nemesis Berserker egység vezére, azonosítója C1, kódja 32A vörös. Az alá beosztott emberekkel jól bánik, az előírt szabályokat is elég lazán veszi, ezért is kedvelik őt az emberei. Néhányszor lefekszik Katherine Larával, Eric szerelmes lesz a nőbe, de Lara nem viszonozza ezt, sőt, még próbál minél messzebb kerülni Atyustól (Izzard beceneve). A Nemesis csapatába később bekerül Brian Ellis MAX technikus, akit Eric csak felesleges koloncként kezel, egyáltalán nem kedveli őt.

Sikerek

27. bevetése a Nemesis egységgel a Traon nevű bolygón éri. Az eligazítást ő és Colin Sturges végzi (Sturges kérdéseire Eric kielégítő választ ad, hogyan is működnek a Berserker egységek). Az alien populációt sikerül felszámolni, a Nemesis legénysége pedig arra számít, hogy egy ideig lesz idejük pihenni. Ericet személyesen Alan Grigson hívja fel (Lara veszi a hívást, aki azonnal szól felettesének, Ericnek), aki közli, hogy a Station 949-ben találják meg és töltsék le a W-Y Trader naplóját, amiben rögzítve van a xeno infesztáció adatai, természetesen amint sikerül az akciósoknak letölteni a naplót, Ericnek mindenkit meg kell ölnie, hogy ne legyenek szemtanúk. Eric kiharcolja, hogy Lara életben maradjon, ugyanis tervei szerint hátralévő éveiket egymással élnék le.

Az állomáson

Az első feladat relét letenni a kommunikációs teremben, hogy be lehessen látni az egész állomást. Lara is átmegy, bár Eric habozik ezt engedni, ezzel mindenki előtt nyilvánvalóvá válik, hogy viszonya van a nővel. Mielőtt Lara beszállna a siklóba, a férfi négyszemközt bocsánatot kér.

Az akció lemegy, bár Lara majdnem megfertőződik. Az este (legalábbis ami a Nemesisen annak felel meg) Eric bemegy a nő szobájába, ám Lara kiutasítja őt, részéről ennyi volt a kapcsolatuk. Másnap reggel jön az ominózus parancs Grigsontól (nem lehetnek túlélők), 13:00-kor Eric eligazítást tart az embereknek, akik tudják jól, hogy ez egy öngyilkos akció.

Az akció nagyon félresikerül, a kommunikáció csődöt mond (Lara átmegy az állomásra ezt helyrehozni, majd sikerrel jár), a MAX pilótája haldoklik (el is pusztul), illetve az akciósokat is lerohanják a xenok. A naplót azért sikerül letölteni (csak Jess maradt életben, Ellis pedig beült a MAX-ba), Atyus egy kis időzített nukleáris töltettel átmegy az állomásra, hogy a bizonyítékokat és a túlélőket megsemmisítse. A kommunikátorán keresztül elmondja ezt Jesséknek (akik már a dokknál küzdenek), utána bontja a vonalat. A fegyvertelen Lara a férfi felé vetődik, ám Eric a pisztolyával halántékon üti, nem akarja bántani a szerelmét.

Lara eljátssza, hogy szereti a férfit és arra kéri, nyissa ki a mélyhűtőt, ami mögött pezsgő van. Eric kinyitja a hűtőt és alaposan megdöbben mikor rájön: ebben a hűtőben egy arctámadó is van. Atyus megfertőződik, de nem a kitörő alien, hanem a bomba robbanása pusztítja el.

Felszerelés

  • Pisztoly

Galéria

Előfordulás