FANDOM

Mcquade0

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

USCM

Foglalkozás:

Pilóta

Tengerészgyalogos, aki később pilóta engedélyt szerez. 2193-ban a Gateway állomáson él mint leszerelt katona. Álmaiban veszi az anyakirálynő üzeneteit, ezért 2195-ben csatlakozik Ripley álmodókból álló csapatához (Davey Arthur Wilks szervezi be), hogy az anyakirálynőt a Földre vigyék, hogy majd több milliárd xenoval felrobbantsák. McQuade a USS Kurtz hajót (amit ellopnak, mert a sereg nem biztosított volna hajót, a lopás sikeresen lemegy, Eric úgy tettetve, mintha felsőbb utasításra küldetést teljesít, lerázza az űrirányítókat) vezeti a Xenomorph Primera (ahol pár tucat xenot lapít ki a hajóval), majd vissza a Földre. Az anyakirálynőt időzített atombombákra teszik le és elhagyják a bolygót.

Találkozás az elnökkel

2196 szeptemberében az USA elnöke keresi fel, mert szüksége van az információkra az űrutasokról. Eric birtokolja Billie naplóját, amiben erről lehet olvasni. Elmondja az elnöknek, hogy a pilóta mit is akar a Földön: saját világává átalakítani. Ez sokat segít az elnöknek, aki egy kis csapattal sikeresen megöli az űrutast (az elnök is odavész).

Előfordulás