FANDOM

Az amerikai hadsereg tábornoka, aki nem hivatalosan a papíron nem is létező OWLF második vezetője. Ekkor már jó ideje nyugállományban van, a külvilág csupán egy nyugdíjas főtisztet lát, miközben a felszín alatt egy titkos egységet irányít, ami felett csak az elnök és pár fejes parancsol.

Szibéria

1990 március egyik napján Mavis a Burning Tree Golfklub pályáján van, mikor a Fehér Ház titkosszolgálata megkeresi és közlik vele, hogy akadt némi gond. Ez a gond Szibériában található, valami történt ott, mert hő és radioaktív sugárzást mértek. Az ezt észlelő tiszt (Meeters dandártábornok) orosz atombombákat jelöl meg a jelentésben, hogy ezek okozhatják a jelenséget. Mavis ha nem tanulta volna meg, hogy nem feltétlen a leglehetségesebb megoldás mindenre, akkor ő is azt hinné, hogy az oroszok atombombákat mozgatnak ott. Kapcsolatainak köszönhetően tisztázódik előtte, hogy szó sem lehet atomtöltetekről, tehát valami más van ott, ráadásul a mérések becsapódást észleltek, vagyis valami lezuhant az égből. A CIA révén még annyit derít ki, hogy az oroszok Moszkvába rendeltek egy egyszerű hadnagyot, aki a térségben volt a becsapódáskor.

Nem nehéz ezután rájönnie, hogy a predatorok Szibériában hajtottak végre egy kényszerleszállást. Mavis értesíti Homer Phillips tábornokot, hogy szedjen össze egy csapatot és szerezzék meg a hajót, vagy ha nem lehet, semmisítsék meg, nehogy orosz kézbe kerüljön.

Félsiker

Az akció sikerét segíti az a tény, hogy a hírekben leközlik az esetet, természetesen nem azt, hogy idegen űrhajó csapódott be, hanem azt, hogy az oroszok atomtölteteket mozgatnak Szibériában. Ez remek fedősztorit ad az akciónak, ha az egység lebukna, hivatkozhatnak arra, hogy az atombombák miatt vannak itt.

Annak ellenére, hogy az átdobott fegyvereseket kétszer is elfogják az oroszok, még nagy esély van arra, hogy az űrhajó amerikai kezekbe kerül. Aztán megtörténik az előre nem tervezett esemény: az oroszok pontosan tudják, hogy az amerikaiak (Rasche révén) mit keresnek Szibériában és maguknak követelik a gépet. Ellenkező esetben az orosz kormány képes háborút üzenni az USA-nak, az elnök emiatt utasítja Mavist, hogy azonnal függesszék fel az akciót. A tábornok nem hisz abban, hogy valóban háború törne ki, de kénytelen abbahagyni az akciót és értesíti Phillipset.

Öröm az ürömben, hogy egyetlen amerikai sem halt meg, súlyos sebeket sem szereztek, ráadásul az orosz űrhajót az anno Moszkvába rendelt hadnagy felrobbantja, így az nem kerül senkinek sem a kezébe. A szibériai bevetés mindkét kormány részéről el lesz tusolva, nem lenne jó, ha kitudódna, hogy egy idegen űrhajó miatt majdnem háborút okoztak.

Előfordulás