Advertisement

Az USCM tábornoka és egyben vezérkari főnöke a 2180-as évekre, illetve a Weyland-Yutani hű bérence. Hadley's Hope elvesztése kellemetlenül érinti a Weyland-Yutanit, kiszivárognak bizonyos hírek, a Társaság pedig ezt, illetve az esetleges jövőbeni eseteket elakarja hallgattatni, ahogy az USCM is. Ezért Emilio Cruz, Hiromi Hasegawa és a Wey-Yu társulva segítenek egymásnak, a cél tökéletesíteni a védelmen, megtudni a Wey-Yu hol szorul fejlesztésre ha hírek eltusolásáról van szó.

Hiromi egyik riportere kapóra jön, a fedősztori szerint a katonák között kell lennie egy évig, hogy írjon róluk cikket, illetve hallgatózzon, hátha kompromittáló dolgokat kotyognak el. Persze a riporter nem sejti, hogy vele akarják kipuhatolni hol van esetleges lék a védelmen. Egy nap Hiromi értesíti az éppen a Fülöp-szigeteken lévő vezérkari főnököt (hajnal révén az ágyban éri az üzenet), miszerint az LV-418-as alien infesztáció majdnem kiszivárgott, mázli, hogy a riporter és a szakasza megsemmisült és az elküldött anyaga most került törlésre.

Előfordulás

Advertisement