Advertisement

Zsoldos férfi, akinek hihetetlen nagy szerencséje van. Túléli azt, hogy egy idegen keljen ki belőle, így az egyetlen ismert ember aki túl tudta ezt élni (van még egy férfi, de ő halhatatlan). Zorn testét kicserélik műre, ám a férfi úgy dönt, hogy ha már kés alá feküdt, akkor a végtagjait is lecseréli. A beavatkozás végére teste 85%-a szintetikus lesz, ami megnöveli erejét. Továbbá elterjeszti, hogy egymaga, puszta kézzel féltucat aliennel végzett már.

Utolsó szolgálat

Wellington Frick bérli fel, hogy legyen a fegyveres kísérő a felfedezés közben, ami egy piramis mélyén zajlik. Az ismeretlen nevű, száraz bolygón számos piramist sikerül felfedezni, amiknek mélye nem csak kincset, de Halált is rejt. Nem egy expedíció leli halálát a fekete kitinpáncélos szörnyek által. Emil társul a milliomossal, annak szintetikus titkárnőjével (Belle) és a Independent News Service egy operatőrével, aki megörökíteni jött a felfedezést.

A négyfős csapat behatol a piramisba, a központi kamra felé haladva észreveszik, hogy valakik már jártak itt, feltörték az ajtót. Bent egy szarkofágot találnak, amit még a fáraók is irigyelnének, ezen kívül néhány idegen tojást és az előző csapat három csontvázát, amikből már rég megszülettek az idegenek. Belle esik el először, egy kifejlett alien kettészakítja. Zorn azonnal reagál és gépfegyverével szitává lövi a dögöt (nem kicsit élvezve), miközben társaival az ajtó felé halad, amit majd lezárnak. Zorn kérdőre vonja megbízóját, hogy ő miért nem segített, hiszen nála egy pisztoly is van, amivel lőhetett volna.

A nyilvánvaló veszély ellenére úrrá lesz rajtuk a kapzsiság: Frick a kincset akarja, Emil a két maradék dögöt lőné ki, míg Posada mindezt megakarja örökíteni, hogy még több pénzért adja el az akcióval dúsított feltárást. Visszamennek, Zorn cső végre kapja az egyik lényt, de a másik feldönti és kereket old. Posada képtelen abbahagyni a kamerázást, míg Wellington azon van, hogy az előző csapat csomagját felszedje. Emil magára marad, az általa megsebzett alien bőven hullatja a vérét, ráadásul farka átüttötte a férfi mellkasát. A sav szétmarja Emilt, aki még utolsó tetteként valóban puszta kézzel végez a bestiával.

Felszerelés

  • Gépfegyver

Galéria

Előfordulás

Advertisement