Advertisement

Az Alphatech Hardware egy alkalmazottja, aki a cég napágyúján dolgozik a 23. század első felében. Főnöke Chorhiani, aki átkozza beosztottjait és saját sorsát, amiért a semmi közepén egy unalmas melót végez. Az állomás egy nap a cég egy fejesét, Beliveaut várja, aki majd a USS Melville fedélzetén érkezne meg szemlét tartani. Emardt a műveleti teremben ülve közli főnökének, hogy a hajó megérkezett, ám Chorhiani kijavítja: ez nem a tengerészgyalogos gép, hanem egy előre be nem jegyzett civil, a Laing. A Sungun vezetője beengedi a teherhajót, hiszen máshogy nem szabadulhat meg tőle, jobb most kipakolni a veszélyes hulladékot a fedélzetéről és hagyni menni, mielőtt megérkezne a Melville.

Ostrom

Osborne és három embere felnyitja a Laingot, amiből több tucat vérengző alien özönlik ki. A helyi Alphatech Security Vinson vezetésével képtelen útját állni a fekete áradatnak. Chorhiani lezáratja az irányítóterembe vezető kapukat, ezzel a biztos pusztulásban hagyva az őrség maradékát, illetve bárkit, aki a vezérlőn kívül tartózkodott. Emardt nem akarta ezt megtenni, de főnöke halálos fenyegetésese megteszi a hatását, illetve az érve, miszerint vagy feláldoznak pár embert, vagy az idegenek mindenkit lefognak mészárolni. Emardt szidja főnökét, aki habozás nélkül megölette munkatársait, sőt, Vinsont élve fogták el a xenok (a kamerák még ezt közvetítik). Bizonyára az ő és mások családja értékelni fogja, hogy halálukkal mások megmenekülhettek. Chorchiani letorkolja beosztottját, hiszen a vezérlőben lévő emberek még élnek, ergo a terve működött.

Chorhiani magához veszi Emardtot, hogy segítsen valamiben. Az állomás immár elesett részlegét akarja lerobbantani a többi résztől, de a protokoll beindításához két ember kell. Emardt ellenkezik, hiszen ezzel halálra ítélik azokat, akik a másik oldalon ragadtak. Hamarosan jön a Melville, katonákkal és biztonságiakkal, ők majd kipucolják a helyet, csak várni kell, a xenok nem tudnak ide betörni. A főnök egy pisztolyt nyom beosztottja halántékához, nyomatékosítva, hogy nincs más választása.

Hirtelen berobban az ajtó, megölve a két férfit. A Laing nem csak idegeneket hozott, hanem a Bug-Men névre hallgató fegyveres ember-alien hibrideket is.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás

Advertisement