FANDOM

Szintetikus ripley

Típus:

Új generációs szintetikus

Készító:

Michael Weyland

Munkahely:

Nincs

Foglalkozás:

Nem ismert

Teljes mértékben rendelkezik az igazi Ellen Ripley emlékeivel, egészen addig, amíg elalszik a USS Sulacon az LV-426 elhagyása után. 6 héttel a Gateway állomásra érkezése előtt egy csapat ember között ébred fel és követi őket, ekkor hall valakitől Orona bombáiról. A Gateway állomásra kerül, ahol egy hónappal később megérkezik Billie és Davey Arthur Wilks, akikkel összebarátkozik (ekkor 2195-öt írják a naptárak). Még csak két hete hogy Billiék megérkeztek, de Ripley már egy tervet dolgozott ki a Föld visszaszerzésére: elrabolják az anyakirálynőt, aminek üzeneteit az álmodók fogják. Az anyakirálynőt a Földre viszik, Orona bombáihoz és megvárják, amíg magához hívja az alieneket, csak ekkor robbantják az atombombákat.

Út a Xenomorph Prime felé

A Négy Vitorla nevű bárban fogalmazódik meg először az ötlet, abban maradnak, hogy Wilks szerez egy listát az álmodókról. Másnap a B-2 konferenciateremben már Ripleyben teljessé válik a terv: álmodókkal behatárolni az anyakirálynőt, elrabolni, a Földre vinni és felrobbantani. Ripley először is egy John Chin nevű építészhez megy behatárolni a bolygót, utána mint ahogy Billie, meglátogatja a többi álmodót.

Másnap Wilks társaságában Keith Dunston dojojában próbálják beszervezni Dunstont és Peter Schellt (ő majd nem jön), végig Wilks beszél, Ripley csak hallgat. A következő ember Falk lenne, akivel Ripley beszél, ám a férfi csak pénzért cserébe csatlakozna. Wilks és Ripley egy hívást kap Billietől, miszerint kapcsoljanak a 10-V csatornára, amin a 4. mentőakció van (véletlenül) leadva, a katonák megint elbuknak. Ennek hatására másnap reggel Falk felkeresi Ripleyt, már ingyen is vállalja a feladatot.

08:00-kor Dunston dojojában lemegy az utolsó eligazítás, a csapat két részre osztva (Ripley az elő csapatban) elindul ellopni a USS Kurtz nevű űrhajót (ez is Ripley ötlete, mert legálisan nem kapnának hajót). A gép ellopása után mélyálomba fekszenek, pár nappal a Xenomorph Prime előtt pontosabban behatárolják az anyakirálynőt.

Akcióban

Egy APC-vel körbenéznek a felszínen (Ripley megtiltja Ana Motonak és Dylan Brewsternek, hogy velük jöjjenek). Óriási gömböket találnak, amikből palatinek jönnek ki. Ripley ekkor válik el a többiektől és indul el az anyakirálynő felé. Ott megöl két idegent mire előjön az anyakirálynő. Becsalja a nemrég landolt Kurtzra és rázárja az ajtót. Elintézi, hogy felszedjék az APC-ben ragadt Billiéket (Eric D. McQuade kapitány otthagyta volna őket). Ripley fedezet tüzet nyújt nekik, amíg a hajóra nem jutnak (jó pár alient megölve). A küldetés sikeres és csak három ember veszett oda az APC-vel. Ripley a fedélzeten elájul (még lenyomja a riadó gombot, majd Moto talál rá) és mire felkel, a csapat orvosa közli vele, hogy ő egy másodgenerációs szintetikus, amit alig lehet megkülönböztetni az emberektől (még a "vére" is vörös). Ripley megdöbben és gyűlölni kezdi magát, még az öngyilkosságra is gondol, de letesz róla, mert látni akarja ahogy alienek milliárdjai robbannak fel.

Föld

Wilks és Billie hiába akarják lenyugtatni, Ripley elzárkózik és átadja a vezetést Wilksnek. A Kurtz landol Orona bombáinál (habár a Gateway egy elfogó hajót küldött a Kurtz után, sikerült lerázni, ezután tér vissza Ripley és veszi vissza az irányítást), itt nem sikerül elsőre kitenni az anyakirálynőt, mert az eltorlaszolja a kijáratot, ezért Wilks és Ripley a lehegesztett ajtón kezdenek dörömbölni, hogy odamenjen és kinyíljon a zsilip.

Ripley a komplexumban elkezdi összekötni az atombombákat és időzítővel ellátni. Kiderül, hogy megölhet embereket is, ami a szintetikusok többségénél nem lehetséges. A munka után felszállnak és megvárják Billiet, aki egy Amy nevű lányt ment megmenteni. Visszatértekkor elmondja, hogy Amy egy fanatikus hajóban van, ott, ahol már alienek mozognak. Ripley elmegy Billievel és közösen megmentik Amyt. Majdnem meghalnak a xenok támadásai közben és még a siklójuk is kigyullad (a két nő szó szerint hullahalmot csinál a támadó idegenek egy részéből). A fanatikusok hajójával térnek vissza a Kurtzhoz (egyszer lezuhannak a fanatikus hajóval, de nem sérülnek meg komolyan). Ripley aktiválja a bombák visszaszámlálóját az ÉLET nevű kóddal (6 hónap múlva a bombák xenok milliárdjait tépik szét, csak nem olyan hatással, amit Ripley eltervezett, ugyanis egy másik faj képviselője szabotálja az egészet). A robbanástól számítva új szakaszba lép a háború, az emberek elkezdik visszavenni a Földet, habár ez hosszú évekbe telik.

Kik készíthették?

Nem esik sehol sem a művekben említés róla pontosan kik készítették és milyen céllal. Egyetlen utalás van csak, a szintetikus Ripley az egyik álmában (ahol éppen lánya születése után van kicsivel) ott van Lance Bishop. Lance Bishop viszont a tervezőjéről, Michael Weylandról kapta arcképét, tehát Ripley álmában minden bizonyára Michael Weyland volt jelen. Ergó a Weyland-Yutaninak kellett Ripleyt elkészítenie, de minimum köze volt hozzá.

Felszerelés

  • Kommunikátor
  • Impulzus karabély

Előfordulás