Advertisement

Nevéből eredően eme klán csak elit rangú yautjákat fogad a sorai közé. A többi klán beavatási módszeréhez képest az Elite Clan módszere sokkal keményebb, hiszen a leendő klántagoknak akár több mint egy tucat idegennel kell megmérkőznie. Aki túléli a beavatást, az automatikusan elnyeri az elit rangot. 2209-re a klánvezér Spartan, aki egyben a legidősebb klántag is.

BG-386

2209-ben 5 leendő klántag a BG-386-ra megy, hogy megöljék első alien prédájukat. Az eredmény katasztrofális, három vadászt az idegenek ölnek meg, a többit a kiérkező tengerészgyalogság lövi ki. Emiatt a klánvezér úgy dönt, hogy azonnal a bolygóra viszi klánját, aminek sorai között ott van a frissen beavatott Dark. Megérkezéskor a klánhajóval szétlövik a USS Marlowot, majd három klántag indul a bolygóra, hogy eltüntessék elhunyt fajtársaik nyomait.

A három vadászból csupán Dark tér vissza élve, ő nemcsak több tucat katonát és idegent pusztított el, de teljesen eltüntette a yautják nyomait a bolygóról (aktiválta Lord önmegsemmisítőjét), illetve Lord sisakját viseli a fején.

Ismert tagok

  • Alien Head Predator

Galéria

Előfordulás

Advertisement