Advertisement

Egy Argentín falu, ami 2140-ben szegénynek számít és a klímaváltozás okozta károk is éreztetik hatásukat. Ám bizonyos dolgokban a helyiek gazdagok, mint a családi kötődés, ami elég erős. Alec Brand, egy fiatal srác közkedvelt alak, akit pont emiatt választanak ki, hogy egy új bolygón mint telepes reprezentálja a települést. Alec megérdemli, hogy egy új helyen tiszta lappal és egyenlőként kezdjen és ne a szegénységben töltse életét. Az egész csupán pénz kérdése, így a település egy hónapig inkább éhezik, de összedobják a pénzt. El Hoyo büszkén köszön el Alectól, aki a Weyland-Yutani Gaspar nevű hajójával indul az új világba. Ám rémálomba érkezik és egyedüli túlélőként jut ki a xenomorfok tenyésztelepéről. Alec tengerészgyalogos lesz, azon belül is mélyűri felderítő, az elit elitje. Úgy érzi köteles olyan emberré válnia, aki nem egy senki, hanem valaki, egy olyan alak, aki jobb hellyé teheti a világot. 2145-ben El Hoyot evakuálni kell, a masszív szárazság és hőmérsékletemelkedés miatt élhetetlenné válik a hely, ráadásul a víz készlet is radiokarbonnal lesz tele.

Galéria

Előfordulás

Advertisement