FANDOM

Barna hajú, dús keblű vonzó nő. A harcászati fegyverek specialistája az USCM-en belül. Elvállalja az akciót, ami a Xenomorph Primera megy, azért, mert így távol kerülhet egykori szerelmétől, aki megcsalta a hadnagyával. 2213 tavaszán indulnak el a 6 hetes útra, ekkor őrvezetői rangban van. Megismerkedik Daniel Granttel, aki elcsábítja az út során. Mahone már régebben is harcolt a xenokkal és egy alkalommal járt egy fészekben is.

Úton

A bolygóra érkezés előtt négy nappal végbemegy az eligazítás, aminek végén Grant szól neki, hogy este jöjjön a szobájába. Így is lesz, Mahone itt kiönti a lelkét, miközben Grant már rámozdul a nőre, ám Alexandra Lee Kozlowski ezredes megszakítja az egészet. Mahone gyorsan elrendezi a ruháját és távozik.

Harcban

A Xenomorph Primeon sikeresen végrehajtják az akciót és 2500 gallonnyi anyakirálynő pempőt szereznek. Mahone egy alkalommal megmenti az embereket, mikor a meghalt tüzérségi ágyúk kezelője helyébe lépve megtisztítja a helyet, hogy az energiamezőket aktiválják. Az akció vége fele ő az egyik katona, aki hátvédként marad, amíg le nem csapolják a pempőt. Mahone sikeresen túléli az akciót.

Felszerelés

Előfordulás